TERUG NAAR DE WINKEL
KLANT BELEVING
   klik met de muis op uw vraag en u ziet de antwoorden
Alle antwoorden op de meest gestelde vragen, kunt u vinden op deze pagina
 
VOORRAAD EN LEVERTIJD BESTELLEN TELEFONISCH BESTELLEN
  Wat is de levertijd
  Is het product op Voorraad
  Levering vanuit eigen distributie centrum
  Onze controle van de producten
  Hulp tijdens bestellen
  Telefoon bestel-lijn
  Bevestiging van uw aankoop
  Bedenktermijn
  Annuleren is wettelijk verplicht
  Telefoon bestel-lijn
  Terugbel service als bestellen niet lukt
KASSABON BEVESTIGING ANNULEREN
  Kassa bon online printen
  Kassa bon of Factuur via email
  Kassa bon of Factuur via de post
  Kassa bon niet ontvangen
  Bevestiging van uw aankoop
  Minimum bestel / order bedrag
  Annuleren is wettelijk verplicht
  Bedenktermijn
  Medische en zorg producten
BETALEN VERZENDEN BEZORGEN
  Hoe kunt u betalen
  Betaling wordt bijgeschreven
  Betalen via internet met uw eigen bank
  Betalen via papieren overschrijving
  Betalen via ideal
  Betalen via paypal
  Betalen via creditcard
  Betalen via rembours
  Betalen via contant
  Betalen via accept giro
  Minimum bestel bedrag
  24 uur Verzend-Service
  Expresse & Spoed verzending
  Bestelling verzenden
  Bestelling is verzonden Bericht
  Track & Trace
  Portikosten
  Verzekering
  Verpakking bijdragen
  Bestelling is verzonden Bericht
  Bestelling is bezorgt Bericht
  Bezorgen op afspraak
  Bezorg Afspraak maken
  Bestelling bij Afhaalpunt in uw plaats
  Bestelling is nog niet bezorgt
  Bestelling op ander adres bezorgen
  Track & Trace volgen
  Bestelling is onbezorgbaar
  Bestelling is door u geweigerd
  Bestelling is zoek geraakt
  Geen bezorging op speciale dagen
UW CONTROLE BIJ UITPAKKEN AFHALEN HELP BIJ INSTALLATIE
  Aankoop verzegeling
  Verpakking is beschadigd
  Verkeerde product in de doos
  Product werkt niet na het uitpakken DOA
  Producten zien in showroom of winkel
  Product proberen of aankoop op proef
  Bestelling afhalen
  Help tijdens het installeren
  Product bij u thuis laten installeren
  Klanten service met echte vakmensen
  Technischedienst met 38 jaar ervaring
  Eigen werkplaats voor hulp bij projecten
BEDENK TERMIJN RETOUR RESTITUTIE
  Aankoop verzegeling
  Voorwaarden bedenktermijn
  Bedenktermijn
  Product proberen of aankoop op proef
  Voorwaarden bij ruiling
  Aankoop verzegeling
  RETOUR formulier
  Termijn restitutie aankoop bedrag
ACCU EN LADERS REPARATIE GARANTIE
  Accu of lader defect
  Accu REPARATIE
  Accu onderhoud en verzorging
  Reparatie buiten de garantie periode
  REPARATIE formulier
  Onderhoud en verzorging
  REPARATIE Termijn
  Reparatie binnen de garantie periode
  GARANTIE formulier
  REPARATIE Termijn
CONTACT OPENINGSTIJDEN KLACHT OF OPMERKING
  Telefonisch bereikbaar
  Email bereikbaar
  Email reactie tijd
  Email contact
  Openingstijden van de internetwinkel
  Openingstijden van de klantenservice
  Klacht
  Opbouwende opmerking
BEHANDELING VAN VRAGEN AANKOOP ADVIES BEDRIJF & INSTELLING
  Omgang tijdens de communicatie   Aankoop advies bij de producten
  Bellen via de kabel UPC,HOME,ZIGGO,KPN
  Bellen via internet HOME, ZIGGO, KPN
  DECT telefoons het bereik
  Download de kleuren folder
  Zorg-winkel en Verpleeginstelling
  Demonstratie in uw eigen Zorginstelling
  Bedrijven - instellingen - stichting - zzp
ART KEUR & DIEFSTAL TIPS MOTOR KLEDING & SCHOENEN ONDERHOUD & VERZORGING
  Tips tegen diefstal
  Controle van ART-KEUR nummer
  Download folder met tips tegen diefstal
  Aankoop advies motor Laarzen & Schoenen
  Aankoop advies motor Kleding
  Onderhoud en verzorging Sloten
LEVERING BUITEN NEDERLAND UW ZEKERHEID ALGEMENE INFORMATIE
   Betalen vanuit Belgie
   Bezorging in Belgie
  Thuis Winkel Keurmerk
  Veilig winkelen en Veilig betalen
  Beveiligde pagina bij email verzenden
  Beveiligde pagina tijdens betalen
  Onderneming met ervaring
  Waar staat uw klantnummer
  Annuleren
  Thuiskopie heffing
  StiBat heffing
  Keurings eisen apparatuur CE en EU
  Voorwaarden verhuur zorg producten
  Algemene bestel-leveringsvoorwaarden
  Afbeeldingen en illustraties bij product
  Zorgverzekering en bijdrage in de kosten
WIE ZIJN WIJ PRIVACY BELEID REACTIES VAN KLANTEN
  Bedrijfsgegevens
  Vestiging en correspondentie adres
  KvK nummer en BTW nummer
  Onderdeel van
  Wat kan u bieden
  U bent hartelijk welkom als nieuwe klant
  Uw prive gegevens
  Europese cookie hype
  Reacties in het gastenboek
SIMLOCK + PINCODE + PUKCODE BELLEN MET GSM BELLEN MET DRAADLOOS
  Geen SIMLOCK op GSM telefoons
  GSM SIM KAART PiN-Code kwijt
  GSM SIM KAART PUK-Code kwijt
  Handenvrij bellen met uw GSM telefoon
  Bereik van uw GSM telefoon
  Roaming van de GSM telefoon
  Slecht bereik,Ruis,Storing of Echo
  Geldigheid prepay telefoon-nummer
  Controle beltegoed bij KPN
  Controle beltegoed bij RABO
  Slecht bereik, Ruis, Storing of Echo
  Tikken op de lijn bij Ziggo, UPC en KPN
  BEDRIJFSGEGEVENS
Het distributiecentrum is in een andere woonplaats gevestigd.
Ons kantoor in Alphen, heeft Geen showroom.
Er zijn in Alphen ook Geen producten aanwezig.
Zonder vooraf aangekondigd bezoek of afspraak, kunnen wij u niet helpen
Retour Zendingen VOORAF aanmelden
via het retour formulier
 
Volledige Bedrijf en adres gegevens
kunt u vinden onder deze groene knop
Wie zijn wij

VEILIG KOPEN EN VEILIG BETALEN
Klik op het winkel keurmerk logo, voor de algemene voorwaarden
Onze algemene voorwaarden zijn tot stand gekomen in overleg met de Consumentenbond
dit alles in het kader van de Coördinatie groep Zelfregulerings overleg (CZ) van de Sociaal Economische Raad (SER)
De algemene voorwaarden treden in werking op de door consumentenbond genoemde datum

HTTPS://    Tijdens uw betaling is het Hangslotje Gesloten

Veilig kopen en veilig betalen met
HTTPS:// van SYMANTEC NORTON
Als professionele winkel, voldoet EWK aan de allernieuwste eisen welke binnenkort in Europese regels zijn / worden vastgelegt.
Aan de goedkeuring en voor het gebruik van een beveiligings certificaat, wordt een bedrijf gecontroleerd en moet EWK aan strenge eisen voldoen.
Om alvast klaar te zijn voor de nieuwe regels, maken EWK gebruik van een beveiligde internet verbinden.
De beveiligde internet verbinding geeft u als consument, de volledige zekerheid dat al uw vertrouwelijke informatie zoals uw betaal gegevens,
niet kan worden afgeluisterd.
Beveiliging techniek op onze EWK, wordt bovendien ook toegepast bij internet bankieren van uw eigen bank.
Betaling met ideal
Ideal en digitale acceptgiro, worden voldaan via mollie payment services
Informatie via deze link: https://www.mollie.com/nl
Zelf controleren of bedrijf veilig is
Nederlandse winkel keurmerk organisaties vergroten het vertrouwen bij de consument, door de aangesloten bedrijven te controleren en te certificeren.
Door het Nederlandse winkel keurmerk op de pagina is het voor u als consument direct zichtbaar, dat een bedrijf gecertificeerd is.
Bij een ontstane geschil, kunt u als consument de klacht voorleggen aan de onafhankelijke geschillen commisie van het Nederlandse keurmerk.
De geschillen commissie van het Nederlandse keurmerk geeft een voor beide partijen, bindend advies.
Nederlandse keurmerk organisaties vragen een vergoeding voor het gebruik van hun certificaat en deze ligt tussen 200,00 tot 500,00 per jaar.
Deze jaarlijkse kosten worden door de ondernemer bij u als consument via de verkoopprijs, in rekening gebracht.
Zonder klanten, is er geen onderneming.
Elke goede ondernemer is afhankelijk van zijn klanten en zal er altijd voor zorgen dat zijn bedrijf voldoet aan alle wettelijke eisen zoals
inschrijving bij de kamer van koophandel en in bezit van een geldig BTW nummer.
Als consument kunt u zelf en heel eenvoudig via internet de gegevens van een bedrijf controleren.
Controle van ons winkel keurmerk
Een compleet overzicht van alle Nederlandse winkel keurmerken, kunt u vinden op de pagina van het Keurmerk instituut.
Onze keurmerken zijn getoetst door het Keurmerk instituut en Consuwijzer
Klik voor de informatie bij Consuwijzer
Controle van ons winkel keurmerk Een compleet overzicht van de Nederlandse winkel keurmerken, kunt u vinden op de pagina van de SER.
Onze keurmerken zijn getoetst door de Sociiaal Econimische Raad
Klik voor de informatie bij de SER
Wij bieden onze klanten zekerheid
Thuiswinkel keurmerk
Eenvoudig bestellen
Niet afluisterbaar internet verbinding
Veilig betalen via uw eigen bank
Levering uit eigen magazijn
Installatie service bij u thuis
Vakkundige klantenservice
Snelle reactie via email (**)
** op werkdagen, niet tijdens de vakantieperiode  
Terug naar boven
EMAIL CONTACT
EMAIL NAAR SENIOREN - ZORG
 
EMAIL NAAR DRAADLOOS TELECOM
EMAIL NAAR TWEEWIELERS
EMAIL NAAR AUTOMOTIVE
EMAIL NAAR SPEELGOED
 
email algemeen
 
TELEFOONNUMMERS
BELLEN MET SENIOREN EN ZORG
 
BELLEN MET DRAADLOOS TELECOM
BELLEN MET TWEEWIELERS
BELLEN MET AUTOMOTIVE
BELLEN MET SPEELGOED
 
Pakket wordt altijd per aangetekend en met Track&Trace verzonden.
Na onze unieke service om bij u Thuis uw telefoontoestel door ons te laten installeren, gaan wij per april 2007 bij een aantal producten en
welke zijn voorzien van het hier bovenstaande '
GEEN portikosten logo' zonder portikosten naar u verzenden.
Dit heeft voor u als nieuwe of als onze vaste klant, een aantal voordelen :
- Nog voordeliger en comfortabel thuis winkelen, vanuit uw luie stoel,
- Tegen scherpe prijzen,
- Snelle levering en indien bij ons op voorraad, wordt uw bestelling verzonden,
- Geen portikosten.
Portikosten
Bij een goederen totaal bedrag boven de  50,00 dan berekenen wij geen portikosten ( zie *note )
Bij een goederen totaal bedrag lager dan 50,00 zijn de portikosten maar  3,00 en is afhankelijk van uw order- of het goederen totaal bedrag van de bestelling.

-* note een omruiling van een product, wordt afgehandeld als een nieuwe bestelling met berekening van de portikosten.
- Auto- / Motor onderdelen shops berekenen de portikosten aan de hand van het totaal gewicht van het product(en).

Transport verzekering + Track & Trace
EWK vragen een vergoeding voor de kosten per aangetekende post met Track & Trace. Om de producten tijdens verzending naar uw adres te verzekeren tegen vermissing, hebben wij een transport verzekering afgesloten. Tot een goederen totaal bedrag van  200,00 vragen wij u eenmalig een kleine bijdrage vanaf slechts  1,00 per zending.
Bij een goederen totaal bedrag Boven  200,00 en tot een gewicht van 5 kilo, is de transport verzekering tot een maximum bedrag van 2,00 per zending en de bijdrage is afhankelijk van de waarde van het product en het totaal gewicht van het pakket.

Verpakkingsmaterialen
Om producten tijdens het verzenden te beschermen tegen beschadigingen, vragen EWK een kleine vergoeding voor het gebruikte verpakking materiaal.
De verpakking & handeling kosten is minimaal  1,00 en worden berekend aan de hand van het totaal gewicht en het volume van de zending.
- Bij een goederen totaal bedrag boven de  200,00 dan berekenen wij geen verpakking & behandeling kosten.
-
Uw Attentie : een omruiling van een product, wordt afgehandeld als een nieuwe bestelling met berekening van de verpakking & behandelingskosten.

Bericht van verzending
Pakketjes worden meestal overdag bezorgt.
Email wordt vaak 's avonds gelezen en het pakket is dan al bij u aangekomen.
Zodra het pakket is verzonden, ontvangt u en NA 23.00 uur een email "PAKKET IS VERZONDEN" met daarin een link naar uw eigen Track Trace pagina.

Moment van levering of installatie
Alle leveringen afkomstig van EWK vinden plaats via en worden per aangetekend post naar u verzonden. bezorgen uw bestelling overdag en op het door u aangegeven verzend adres. Mocht er overdag niemand op uw adres aanwezig zijn, dan kunt u de volgende dag(en) uw bestelling afhalen bij het dichtstbijzijnde postkantoor. Maar als uw werkgever het toestaat, kunt u de bestelling ook op uw werk laten afleveren. Het is ook mogelijk om uw bestelling op een ander adres te laten bezorgen, en weet u zeker dat u de bestelling snel ontvangt.

Minimum bestel bedrag
Om als bedrijf kostendekkend te kunnen werken, hanteren wij een minimum bestel- of minimum goederen totaal bedrag van   50,00.
Dit minimum goederen totaal bedrag is exclusief portikosten en per bestelling.
Bestellingen met goederen totaal bedrag tot  25,00, dan vragen wij u  3,00 voor de administratie en behandelingskosten.
Bestellingen met goederen totaal bedrag tot  30,00, dan vragen wij u  2,00 voor de administratie en behandelingskosten.
Bestellingen met goederen totaal bedrag tot  50,00, dan vragen wij u  1,00 voor de administratie en behandelingskosten.
Bestellingen met goederen totaal bedrag Hoger dan  50,00, dan berekenen wij Geen administratie en behandelingskosten.
Producten onder het minimum Bestel bedrag van  30,00 en Producten uit een Na-levering, vallen niet onder de 24 uur Verzend Service.

VerwijderingsBijdrage + afvalheffing
Vanaf 2009 brengen onze leveranciers op aantal producten VerwijderingsBijdrage ( STiBAT ) in rekening.
Wij zijn genoodzaakt om deze kosten door te berekenen aan onze klanten. Dit bedrag staat apart op uw factuur vermeld.

Thuiskopie heffing
Vanaf 2013 brengen onze leveranciers op aantal producten een thuiskopie heffing in rekening.
Deze heffing wordt verplicht geincasseerd door het Ministerie van Justitie.
Wij zijn genoodzaakt om deze kosten door te berekenen aan onze klanten.
Dit bedrag staat apart op uw factuur vermeld.
Klachten of opmerkingen over thuiskopie heffing kunt u richten aan het Ministerie van Justitie.
NIEUW EXPRESSE spoed bezorging in Nederland
 Alleen als het product in ons distributie centrum op voorraad ligt 
Als u snel het product wil ontvangen, bieden wij een mogelijkheid om uw bestelling per expresse bij u thuis te laten afleveren.
Voor 13.00 uur betaalt dan wordt de bestelling de andere dag voor 12.00 uur bij u bezorgt en ook op zaterdag.
Voor de expresse spoed bezorging vragen wij een vergoeding van 7,50 bovenop de standaard portikosten.
Frankeer tarieven zie de informatie onder deze link
tarieven nederland
Basis Pakket 0 - 10 kg 6,95
Aangetekend Pakket 0 - 10 kg 8,65
Verzekerd Pakket 0 - 10 kg 14,50
Rembours 0 - 10 kg 23,00
Terug naar boven

24 UUR VERZEND-SERVICE
 
24 uur is maar 2x nachtjes slapen
24 uur verzend-service, is alleen op Werkdagen
Niet op Zaterdag en Niet op Zondag en Niet op Nationale feestdagen Niet in de vakantie periode
Producten welke zijn voorzien van een Voorraad-Status Kleur GROEN, liggen in het distributie centrum op voorraad.
Wij kunnen deze producten na het ontvangen van uw betaling en
uitsluitend en alleen op de zelfde werkdag binnen 24 uur naar u verzenden.
ATTENTIE
Producten onder het minimum Bestel bedrag van 35,00 en Producten uit een Na-levering,
vallen Niet onder de 24 uur Verzend Service
Auto Motive onderdelen en outdoor shops hebben Geen 24 uur verzend service
24 uur verzend-service werkt als volgt
Bijschrijving van uw betaling op Werkdagen VOOR 15.00 uur
Nadat u de KASSA BON heeft ontvangen, maakt u via internetbankieren het totaalbedrag naar onze bank rekening over.
Via elektronisch betaling, wordt dit bedrag op onze rekening bijgeschreven en
wij zorgen in samenwerking met voor de snelle verzending naar het door u opgegeven adres.
Bijschrijving van uw betaling op Werkdagen NA 15.00 uur
Deze bestellingen vallen vanzelf sprekend niet meer onder 24 uur verzend-service en
worden dan afgehandeld als een normale bestelling met onze standaard levertijd van 48 uur verzenden
VOORRAAD STATUS
Indien het door u bestelde product door tijdelijk uitverkocht even niet meer bij ons op voorraad ligt, dan ontvangt u via email van ons een bericht
binnen welke termijn wij het product weer kunnen leveren. Uw bestelling blijft voor een periode van maximaal 15 werkdagen in ons systeem staan.
Pakketten voor de 24 uur verzend-service, worden dagelijks voor 20.00 uur ter verzending bij aangeboden of door bij ons afgehaald.

24 uur Verzend Service in het kort
BETALING IS BIJGESCHREVEN VOOR 15.00 UUR 24 UUR VERZENDSERVICE EN MITS OP VOORRAAD
BETALING IS BIJGESCHREVEN NA 15.00 UUR 48 UUR VERZENDSERVICE EN MITS OP VOORRAAD
GOEDEREN BEDRAG LAGER DAN 35,00 1 - 3 WERKDAGEN EN MITS OP VOORRAAD
Terug naar boven

PAKKET IS VERZONDEN
Pakket wordt altijd per aangetekend en met Track&Trace verzonden.
Zodra het pakket is verzonden,
ontvangt u en NA 23.00 uur een email met tekst:
EWKSHOPS UW PAKKET IS VERZONDEN

In de email staat een link naar uw eigen TRACK & TRACE pagina
Vragen over de bezorg status kunt u direct contact opnemen met het TNT / GLS / UPS distributiecentrum
Als u niet thuis bent stopt de bezorger een briefje bij u in uw brievenbus
en tevens ontvangt u een email bericht dat de bezorger bij u aan de deur is geweest
U moet dan
ZELF een nieuwe bezorg afspraak maken of u kunt het pakket ook afhalen bij een afhaalpunt in uw woonplaats
EXPRESSE BEZORGING
dan moet u ZELF een bezorg afspraak maken
u kunt het pakket ook ophalen bij een afhaalpunt in uw woonplaats
Indien u geen afspraak met de bezorger heeft gemaakt of bent vergeten, bepaalt de bezorger zelf het bezorgtijdstip
u krijgt geen restitututie van de bezorg kosten
KLIK OP HET LOGO
Terug naar boven

BEZORGEN
pakket bezorgtijden
Uw betaling is bijgeschreven
op Onze bankrekening
Pakket Verzenden Pakket bezorging Bezorgtijden
Zaterdag Maandag Dinsdag 9.00 - 20.00 uur
Zondag Maandag Dinsdag 9.00 - 20.00 uur
Maandag Dinsdag Woensdag 9.00 - 20.00 uur
Dinsdag Woensdag Donderdag 9.00 - 20.00 uur
Woensdag Donderdag Vrijdag 9.00 - 20.00 uur
Donderdag Vrijdag Maandag 9.00 - 20.00 uur
Vrijdag Maandag Dinsdag 9.00 - 20.00 uur
pakket bezorgtijden
Expresse bezorging
dan moet u ZELF een bezorg afspraak maken of u kunt het pakket ook afhalen bij een afhaalpunt in uw woonplaats
De bezorging van uw pakket moet u ZELF met de bezorger afspreken.
Indien u geen afspraak heeft gemaakt of bent vergeten, bepaalt de bezorger zelf het bezorgtijdstip ( u krijgt geen restitutie van de bezorg kosten )

Bestelling en de bezorging
In 90% wordt door    het pakket de andere dag bij u aangeboden.
Indien u --- Binnen 3 Werkdagen --- geen pakje door   aangeboden heeft gekregen, kunt het beste even --- zo snel als mogelijk --- contact met ons opnemen.
Wij kunnen dan bij    informeren waarom het pakketje nog niet bij u is aangeboden.

Niet thuis bericht
Als u niet thuis bent stopt de bezorger een briefje bij u in uw brievenbus en tevens ontvangt u een email bericht dat de bezorger bij u aan de deur is geweest
U moet dan ZELF een nieuwe bezorg afspraak maken of u kunt het pakket ook afhalen bij een afhaalpunt in uw woonplaats
U heeft hiervoor het    tracking nummer en een geldige legitimatie nodig, zoals een rijbewijs of ID kaart !
Het komt wel eens voor dat de postbode dit briefje 'vergeet' of het briefje tussen de kranten in uw brievenbus terecht komt.

Bestelling is door u geweigerd
Indien het pakket door u aan de deur wordt geweigerd om aan te pakken ?
Dan verzend  het pakket retour naar de afzender en de kosten van deze retourzending,
worden door   volledig bij EWK in rekening gebracht.
Op dat moment mogen en brengen wij altijd de totale portikosten van de zending en de portikosten van retourzending +  5,00 voor de behandelingskosten,
in mindering op de eventuele restitutie.
Indien u wil controleren wat de reden is van uw weigering, dan kunt u Zelf een Na-vraag indienen bij  
De verwerking van een na-vraag is Minimaal 15 werkdagen.

Bestelling is door u niet afgehaald
Indien het pakket door u niet op het postkantoor wordt afgehaald ?
Dan verzend     en na 15 werkdagen, het pakket automatisch retour naar de afzender.
De kosten van deze retourzending, worden door    bij EWK-Shop volledig in rekening gebracht.
Op dat moment mogen en brengen wij altijd de totale portikosten van de zending en de portikosten van retourzending +  5,00 voor de behandelingskosten,
in mindering op de eventuele restitutie.

Bestelling is niet bezorgbaar
Als de postbode een pakket niet op het door u opgegeven adres kan bezorgen of het pakket niet op uw adres afgeleverd kan worden ?
Dan verzend  het pakket retour naar de afzender en de kosten van deze retourzending, worden door   volledig bij
EWK-Shop in rekening gebracht. Uw bestelling komt in zijn geheel te vervallen en u mag daarna een nieuwe bestelling plaatsen.
Op dat moment mogen en brengen wij altijd de totale portikosten van de zending en de portikosten van retourzending +  5,00 voor de behandelingskosten, in mindering op de eventuele restitutie.
Indien u wil controleren wat de reden is van de niet bezorgbaar, dan kunt u Zelf een Na-vraag indienen bij   en de verwerking van een
na-vraag is Minimaal 15 werkdagen.

Bestelling is nog niet ontvangen
Het komt voor dat klanten ons vragen, waarom er nog geen pakket op het bezorg adres is afgeleverd.
- Controleer zorgvuldig of uw betaling ook daadwerkelijk van uw rekening is afgeschreven.
- Zonder uw klantnummer, is het voor ons moeilijk om uw betaling en de status van uw bestelling, te controleren.
- Controleer of uw klantnummer op uw overschrijving staat vermeld.
- Zonder uw klantnummer - dan ontstaat er vertraging in de bezorging van uw bestelling.
Als uw betaling is afgeschreven, laat ons dan even de - Datum en Bank Rekening nummer weten -.

Bestelling is zoek
Als een pakket bij   is zoek geraakt, dan kunt u een Na-vraag indienen bij   De verwerking van een na-vraag is Minimaal 15 werkdagen.
Tijdens de na-vraag periode, wordt een pakket door   in het verzend-depot opgeslagen en  EWK heeft Geen toegang tot het pakket of Track en Trace informatie.
  EWK is op geen enkele manier aansprakelijk voor fouten welke zijn veroorzaakt in het sorteer proces bij  
  EWK geeft geen schade vergoeding voor fouten welke zijn veroorzaakt in het sorteer proces bij  

Bestelling is bezorgt
Als de bestelling bij u wordt aangeboden, wordt er altijd getekend voor het in ontvangst nemen.
Na ondertekening door u zelf of door een handelende derde, bent u de eigenaar en is EWK niet meer verantwoordelijk voor het pakket.

Bezorgen in Belgie
Verzenden naar Belgie via track & trace transport, zijn de kosten tot een totaal gewicht vanaf 1 kilogram minimaal 10,00.
U kunt uw bestelling ook laten afleveren op een adres vlakbij de grens in Nederland en dan zijn de kosten slechts 8,00.
Bezorgtijd naar Belgie, is ongeveer 3 tot 4 werkdagen.

Restitutie termijn
Geheel Conform de wet koop op afstand, wordt een restitutie/ terug storting, binnen 30 dagen verwerkt.

Bestelling volgen
Via TRACK & TRACE kunnen wij dagelijks zien waar uw pakket op dit moment is of wat er met u pakket is gebeurt.
Wij zijn op geen enkele wijze verantwoordelijk of aansprakelijk voor de fouten in de bezorging of fouten in de pakket sortering veroorzaakt door 
NIEUW EXPRESSE spoed bezorging in Nederland
Alleen als het product in ons distributie centrum op voorraad ligt
U MOET ZELF EEN BEZORG AFSPRAAK MAKEN
Als u snel het product wil ontvangen, bieden wij een mogelijkheid om uw bestelling per expresse bij u thuis te laten afleveren.
Voor 13.00 uur betaalt dan wordt de bestelling de andere dag voor 12.00 uur bij u bezorgt en ook op zaterdag.
Voor de expresse spoed bezorging vragen wij een vergoeding van 7,50 bovenop de standaard portikosten.

GEEN bezorging op
Zaterdag + Zondag
Kerstdagen - Paasdagen - Pinksteren - Hemelvaart
tijdens vakantie periodes Voorjaar - Zomer - Herfst - Kertsmis / Nieuwjaar
VOLG UW PAKKET
Terug naar boven

BEZORGEN IN BUITENLAND

Portikosten naar Belgie

Verzenden naar Belgie via track & trace transport, zijn de kosten tot een totaal gewicht vanaf 1 kilogram minimaal 10,00.
U kunt uw bestelling ook laten afleveren op een adres vlakbij de grens in Nederland en dan zijn de kosten slechts 8,00.

Bezorgen in Belgie
Bezorgtijd naar Belgie, is ongeveer 3 tot 4 werkdagen.

Bestellingen buiten Nederland & International shipping
Om verzekering technische redenen maar ook om redenen voor het geven van onze volledige technische support, leveren, verkopen of verzenden wij de door EWK aangeboden producten alleen binnen Belgie en Nederland.
All our shipments we send with transport insurance and due high-costs we do not send or deliver our products to customers living outside the Netherlands.

Terug naar boven

AFHALEN

Bestelling afhalen
Wij hebben geen 'stenen winkel' of een showroom en ons magazijn / distributiecentrum, is in een andere woonplaats gevestigd.
Bij een bestel-bedrag boven 350,00 en na het maken van een afhaal afspraak,
bieden wij zakelijke klanten de mogelijkheid om de bestelling na 5 werkdagen te komen halen op het afhaal-kantoor.
Ter controle en of uw product bij ons op voorraad ligt, bestel u eerst het product via onze-Shop
In de KASSA onder Opmerkingen geeft u duidelijk aan dat u de bestelling graag wil komen afhalen.
Via email ontvangt u van ons de KASSABON van uw bestelling en in de KASSABON staan onze betaalgegevens.
Op het moment dat uw betaling bij ons is bijgeschreven, staat het product voor u gereserveerd.
Na het ontvangen van uw betaling, wordt u binnen 5 werkdagen telefonisch of via email benaderd om een afspraak met ons te maken voor het af-halen van uw bestelling.
Onze tijd is kostbaar en wij vragen u vriendelijk om u aan de afhaal afspraak te houden of anders de moeite te nemen om even telefonisch af te melden als u verhinderd bent of niet kunt komen halen.
Afhalen en betaling
Tijdens het afhalen op ons afhaal-kantoor, heeft het onze voorkeur de betaling via een vooruitbetaling per bank of per giro.
Het is Niet mogelijk om contant af te rekenen, wij hebben geen pin-automaat en ook geen geld wissel kassa.
UW ATTENTIE
Wij moeten de producten uit ons magazijn ophalen en om een teleurstelling te voorkomen, willen wij u vriendelijk adviseren om minimaal 48.00 uur voorafgaande aan de dag van het afhalen
, alvast uw afhaal afspraak vast te leggen zodat het product voor u is gereserveerd.

Terug naar boven

ADVIES & TiPS

Telecom
Telefoons voor senioren worden vaak gekocht door verzorgers, familieleden, kinderen of kleinkinderen.
Vanaf 2005 leveren en installeren wij telefoons bij senioren aan huis. Door onze inmiddels jarenlange ervaring in de praktijk situatie en de informatie van onze klanten, hebben wij voor u de meest door ons gehoorde verzoeken, even in een overzicht gezet.
Wij willen opmerken, dat de senioren uitstekend in staat zijn om zelf hun wensen over de bediening of het gebruik, kenbaar te maken.

Ons eenvoudigste advies is:
om altijd en samen in overleg met de senior die het toestel gaat gebruiken, de juiste keuze voor een hulpmiddel te bepalen.
 

Beveiliging
Bij het geven van tips, daarvoor is ervaring en vakkennis beslist noodzakelijk.
Voor een Optimale beveiliging van uw motor of scooter,
adviseren wij het gebruik van een Remschijfslot in combinatie met een Kettingslot.
Tevens adviseren wij u om uw motor of scooter altijd vast te zetten bijvoorbeeld aan een lantaarnpaal, een fietsenrek , een boom of een grondanker.
Een ART KEUR slot is bedoelt als vertraging en geeft  
Geen Enkele garantie  dat uw motor of uw scooter Niet gestolen kan of zal worden.
Een vakkundige crimineel welke uw voertuig wil stelen, zal alles uit de kast halen om zijn buit binnen te halen.
 
Heeft u vragen of heeft u twijfel over de juiste keuze ?
Neem dan even contact op met onze Klanten Service, voor een geheel vrijblijvend aankoop advies !
Terug naar boven

SIMLOCK - PIN CODE - PUK CODE

Beltegoed van KPN of RABO Prepay

Losse prepaid kaarten hebben een verkoopwaarde prijs van 15,00.
Het beltegoed op de kaart is 4,00 en u krijgt 6,00 als u de kaart heeft registreerd is totaal 10,00 beltegoed.

Geldigheid beltegoed van KPN of RABO Prepay
Als u de telefoon gedurende 6 maanden niet heeft gebruikt, vervalt het nummer en ook het beltegoed.
Om te controleren of uw SIMKAART is vervallen, test de telefoon met een ANDERE en SIMLOCK VRIJ, SIMKAART.
Als de SIM en het telefoonnummer is vervallen, kunt u een nieuwe SIMKAART kopen.
Controleer ook even of uw simkaart niet op zijn kop in het toestel zit, zie hiervoor in de gebruiksaanwijzing.
Tot onze spijt kunnen wij u Niet helpen met een her-aansluiting van het nummer.
Voor de voorwaarden kunt u contact opnemen via : WWW.KPN.COM.

Controle beltegoed bij KPN of RABO Prepay
Zodra uw beltegoed onder de 2,00 terecht komt, komt er een melding van de sprekende digitale dame.
De sprekende digitale dame zal u vragen om uw beltegoed tijdig op te waarderen.
Informatie over het opwaarderen van uw beltegoed, kunt u lezen op onze pagina met de handleidingen.
Voor uitgebreide informatie over prepaid, daarvoor kunt u contact opnemen via : WWW.KPN.COM.

Opwaarderen beltegoed bij KPN of RABO Prepay
Via deze link kunt u beltegoed KPN PREPAY OPWAARDEREN VIA INTERNET
Via deze link kunt u beltegoed RABO MOBIEL OPWAARDEREN VIA INTERNET
Vragen over Opwaarderen ? klik op deze link: INFORMATIE OVER OPWAARDEREN

SIMLOCK Code
De GSM telefoons worden door EWK Altijd   - Zonder SIMLOCK-Code -  geleverd.
( tenzij anders aangegeven zoals bij de Emporia Life ).
De SIMLOCK Code zit op Uw SIMKAART in Combinatie met Uw GSM telefoon en moet altijd door uw eigen GSM provider worden verwijderd.
Tot onze spijt kunnen wij u Niet helpen met verwijderen van de SIMLOCK-Code(s).
Voor een overzicht van de functies van elke GSM telefoon, Klik op deze link voor meer informatie.

PiN-CODE SIMKAART
Al de GSM telefoons worden door EWK Altijd   - Zonder PiN-Code -  geleverd.
Tot onze spijt kunnen wij u Niet helpen met verwijderen van uw eigen PiN-Code(s).

PUK-CODE SIMKAART
De GSM telefoons welke zijn geleverd met een BELKAART worden door EWK Altijd   - COMPLEET -  geleverd.
Bij de BELKAART zit altijd een instructie boekje en daarin een los kaartje en waarop uw PUK-Code(s) staat vermeld.
Het instructieboekje plus het kaartje met daarop de PUK-Code(s), moet u Zorgvuldig bewaren.
Bij Uw eigen verlies van deze gegevens, moet u zelf contact op nemen met uw GSM provider
Tot onze spijt kunnen wij u Niet helpen of bemiddelen bij het opvragen van PUK-Code(s).

Handenvrij bellen via GSM Netwerk
Telefoneren via GSM

- kan er tijdens het gesprek een echo op de lijn hoorbaar zijn.
- kan er tijdens het gesprek een 'krakende stem' of in technische termen 'spetteren' op de lijn hoorbaar zijn.
Dit is geen probleem van het toestel zelf maar komt door de verbinding van uw GSM provider ( geluid frequentie en bandbreedte ).
OORZAAK: komt vaak doordat het volume van de telefoon te hoog staat of als het handenvrij geluid te hard staat.
ADVIES: Zet het volume 2 - 3 stapjes zachter en het 'spetteren of 'krakende stem' is dan in 98% opgelost
- Bij slecht kwaliteit van uw GSM verbinding, adviseren wij altijd om contact te zoeken met Helpdesk van uw provider.

Roaming GSM Netwerk
Via de klanten service van uw GSM provider kunt u de Roaming van uw SIMKAART uit laten zetten.
Raadpleeg hiervoor de internet pagina of helpdesk van uw eigen GSM provider.
Tot onze spijt kunnen wij u Niet helpen of bemiddelen met uw GSM provider.

Bereik van het GSM Netwerk
De GSM telefoons maken gebruik van een netwerk en het bereik wordt beinvloed door de omgeving waar u bent zoals:
- Het bereik kan per minuut verschillend zijn,
- Bent u Binnen in huis ?
- Bent u Buiten het huis ?
- Staat u stil of bent u in beweging ?
- Staat u onder Bomen of in een Bosrijke omgeving ?
- Bent u in een omgeving waar veel Beton ( flat gebouw ) of ijzer ( fabriekshal ) aanwezig is ?
- Andere factoren zoals invloeden van het weer in de vorm van regen en sneeuw,
- maar ook door atmosferische storingen.
- Bij slecht bereik van uw Telefoon, adviseren wij altijd om contact te zoeken met uw eigen GSM provider.
- Via de klanten service van GSM provider kunt u de Roaming van uw SIMKAART uit laten zetten.
- Het is inmiddels algemeen bekend, dat Orange, T-Mobile, Telfort en Tele2 in sommige gebieden een slechter bereik kunnen hebben.
- Voor het beste bereik van uw nieuwe telefoon
  adviseren wij onze klanten om gebruik te maken van : KPN MOBIEL - RABO MOBIEL - VODAFONE

Storing op het GSM Netwerk
Voor Storingen zoals Ruis, Echo, Stotterende verbindingen, Slechte verstaanbaarheid, Uit- of wegvallen en andere Netwerk gerelateerde problemen
In al deze en voorkomende gevallen moet u zelf contact opnemen met de klanten service van uw GSM provider.
Raadpleeg hiervoor de internet pagina of helpdesk van uw eigen GSM provider.
Tot onze spijt kunnen wij u Niet helpen of bemiddelen met uw GSM provider.

Terug naar boven

TELEFONEREN VIA DE CAI KABEL OF VIA INTERNET

Telefoon aansluiten op uw UPC / ZiGGO modem
- Doe het stekertje van de telefoon in het modem.
- Controleer of uw nieuwe telefoon wordt herkend door het UPC / ZiGGO modem.
-
JA telefoon werkt, dan bent u klaar.

-
NEE telefoon werkt niet
-
u moet dan even de volgende stappen doorlopen
- Doe het stekertje van de telefoon in het modem.
- UPC / ZiGGO modem, trek 220 Volt steker of voeding uit de wand contact aansluiting.
- Wacht dan 3 minuten.
- Modem, doe de 220 Volt steker terug in de wand contact aansluiting.
- Controleer of uw nieuwe telefoon nu wel wordt herkend door het UPC / ZiGGO modem.

-
NEE telefoon werkt niet
- neem dan contact op met UPC / ZiGGO klantenservice

- UPC / ZiGGO moeten dan de software instelling van hun modem aanpassen
U kunt dan zeggen dat het telefoon toestel in orde is en dat ze hun modem instelling moeten aanpassen naar hogere bel spanning
en conform de standaard EUROPESE waardes
Want UPS / ZiGGO modem staan dan nog op de veel te lage USA bel spanning.


Bereik van DECT draadloos telefoon
Het bereik van DECT wordt beinvloed door de omgeving waar u bent zoals:
- Het bereik kan per minuut verschillend zijn,
- Bent u Binnen in huis ?
- Bent u Buiten het huis ?
- Staat u stil of bent u in beweging ?
- Staat u onder Bomen of in een Bosrijke omgeving ?
- Bent u in een omgeving waar veel Beton ( flat gebouw ) of ijzer ( fabriekshal ) aanwezig is ?
- Andere factoren zoals invloeden van het weer in de vorm van regen en sneeuw,
- maar ook door atmosferische storingen.

Telefoneren via de Kabel of via internet
- Als u internet + bellen gebruikt, kan er tijdens het gesprek een echo op de lijn hoorbaar zijn.
- Als u internet + bellen gebruikt, kan er tijdens het gesprek een 'krakende stem' of in technische termen 'spetteren' op de lijn hoorbaar zijn.
Dit is geen probleem van het toestel zelf maar komt door de verbinding van uw internet provider ( geluid frequentie en bandbreedte ).
OORZAAK: komt vaak doordat het volume van de telefoon te hoog staat of als het handenvrij geluid te hard staat.
ADVIES: Zet het volume 2 - 3 stapjes zachter en het 'spetteren of 'krakende stem' is dan in 98% opgelost

- Als u internet + bellen gebruikt, kan er tijdens het gesprek een "TIK" op de lijn hoorbaar zijn.
- Komt veelvuldig voor bij ZIGGO, UPC maar ook bij KPN.
OORZAAK: Dit is geen probleem van het telefoontoestel zelf maar komt door de verbinding / modem van uw internet provider.
ADVIES: Contact opnemen met uw eigen telefoon provider

- Informeer voor aankoop bij uw telefoonmaatschappij of Nummer herkenning werkt.
- Bij slecht kwaliteit van uw Telefoonlijn, adviseren wij altijd om contact te zoeken met Service Afdeling van uw provider.

Terug naar boven

KLANTEN SERVICE, HELPDESK EN TECHNISCHE-DIENST

HelpDesk en Technische dienst

wegens onze drukke werkzaamheden geven wij m.i.v. januari 2009 Geen Technische Service of support meer op Consumenten producten.
Voor technisch advies of Hulp bij installatie de vragen over de Garantie of de Service van Consumenten producten,
kunt u contact opnemen met Service-desk van fabrikant of met de Service-desk van de importeur..


Het oplossen van uw probleem of uw speciale project, is voor onze technische-dienst een uitdaging.
Maar om te voorkomen dat onze technische dienst de gehele dag bezig zijn met beantwoorden van telefonische vragen, willen wij u vriendelijk verzoeken om puur technische vragen bij voorkeur via email naar ons te verzenden.

Voor alle vragen over het bestellen, uw betaling, onze producten & diensten en alle andere vragen of uw problemen,
vragen wij u om bij voorkeur via email contact met ons op te nemen.


Terug naar boven

GARANTIE

Controle voor acceptatie

Voor het waarborgen van een zorgvuldige en correcte garantie en/of reparatie afhandeling, vragen wij u altijd om een aantal minimale gegevens.
Uw klantnummer zit gekoppeld aan het Serienummer, het imei nummer, het Sleutel nummer of de PID / BAR code.
Via deze nummer combinatie gaan wij controleren of het product bij EWK is gekocht.
Uw klantnummer kunt u vinden op uw factuur of kassabon
Serie nummer van product Kunt u vinden op het product
GSM iMEi nummer Kunt u vinden op het product
Sleutel nummer Kunt u vinden op product en/of het sleutel label
PiD Code Kunt u vinden op de sticker op het product
Indien u de gevraagde gegevens niet volledig kunt of niet wil overleggen, kunnen wij tot onze spijt uw aanvraag niet in behandeling nemen.

Garantie op door ons verkochte producten
In beginsel geldt voor geleverde producten de garantie termijn van tenminste twaalf (12) maanden en onder de voorwaarden zoals deze door de fabrikant van het desbetreffende product wordt vastgesteld. Indien de afgeleverde zaak niet aan de overeenkomst beantwoordt, dan dient consument koper binnen een termijn van zeven (7) dagen na ontdekking hiervan, EWK-Shop schriftelijk in kennis te stellen.
  - Onder de standaard garantie vallen;  Gebreken aan de producten die zijn te wijten aan materiaal fouten welke zijn ontstaan tijdens fabricage.
  - Onder garantie vallen niet;  Indien door het gebruik de slijtage aan het product, als normaal kan worden beschouwd.
De accu en/of de acculader en/of adapter,
- de accu en/of batterij zijn een verbruiksartikel en gedurende het gebruik, ontstaat er slijtage aan de accu of de batterij.
- Voor de accu of de acculader en/of adapter hanteren EWK een omruil regeling
  van maximum zestig (60) dagen na de aankoop datum, dan is de vervanging op basis van de kostprijs en exclusief de portikosten.
- Wanneer de accu langer dan zestig (60) dagen vanaf de aankoop datum door koper in gebruik is geweest,
  valt deze buiten de omruil regeling en kan de koper een nieuwe accu bestellen.
- Het is voor de koper en na de aankoop datum, slechts (eenmalig) 1x mogelijk om gebruik te kunnen maken van de omruil regeling
  voor vervanging van de accu of acculader.
- Garantie is persoonlijk en Niet overdraagbaar aan derden.

Onderzoek kosten
- Bij elk product is een duidelijke gebruikers handleiding aanwezig.
- Alvorens u verzoekt om een Reparatie, raden wij u aan de gebruikers handleiding zorgvuldig door te lezen.
- Uit ervaring weten wij dat 98% van de vragen of problemen, hiermee kan worden opgelost.
- Indien uw probleem wordt veroorzaakt door een bedien of door een gebruikers fout, berekenen wij altijd Minimaal 30,00 voor de onderzoek kosten
  en daar bij komt de retour-portikosten naar uw adres.
- De onderzoek kosten en de portikosten, moeten door koper per vooruitbetaling worden voldaan.
- Indien de onderzoek kosten door koper niet per vooruitbetaling worden voldaan, kunnen wij uw aanvraag niet in behandeling nemen.
- Indien de reparatie conform de garantie voorwaarden, vervallen de onderzoek kosten.

GARANTIE BINNEN 12 MAANDEN
Om u als klant een snelle garantie afhandeling aan te kunnen bieden, hebben wij afspraken gemaakt met onze fabrikanten, de beoordeling en afhandeling wordt daarom volledig verzorgt door de fabrikant zelf. De contact gegevens van de fabrikant, kunt u terug vinden in de gebruikers handleiding. Voor garantie afhandeling heeft u onze AANKOOP NOTA nodig die wij u via de email bevestiging hebben verzonden. Tevens adviseren wij u en gedurende de garantie periode om de originele verpakking Compleet en zorgvuldig te bewaren. Wij geven u het advies om REPARATIE zendingen altijd per POSTNL en Aangetekende post te versturen naar het aan u opgeven adres van de Service-Afdeling.
Help & Garantie
Voor Help van een Service-Afdeling en ook voor de Garantie afhandeling via de fabrikant, staan hieronder de contact gegevens Service Center.
De Service-Afdeling zijn gespecialiseerd in uw telefoon toestel en kunnen u voorzien van vakkundige informatie en hulp tijdens uw installatie.
Binnen de garantie periode, kan de service afdeling zorgen voor snelle omruiling en/of reparatie van uw telefoon toestel.
In de meeste gevallen, heeft u binnen enkele dagen een werkend toestel terug ontvangen.
KLIK HIER VOOR SERVICE CENTER
Keuringeisen van de producten
Alle door ons verkochte telefoons en overige apparatuur zijn volgens CE richtlijnen gekeurd voor gebruik binnen de EU. De producten voldoen aan alle keuringeisen voor stralingsnormen, RFD, RFI, SAR, alle gangbare standaardwaardes en de KPN aansluitfactor (FCC / CEPT APPROVED). Voor meer informatie raadpleeg de gebruiksaanwijzing of neem contact op met de fabrikant / importeur van het desbetreffende product.
Leveringsvoorwaarden op speciale producten of speciale diensten
Producten welke in opdracht van de klant en met afwijkende specificaties of producten welke door EWK speciaal voor de klant worden gefabriceerd of in opdracht van de klant door EWK worden samengesteld dan wel in opdracht van de klant worden besteld,
op al deze producten hanteren EWK afwijkende garantie bepalingen of afwijkende aankoop voorschriften conform artikel 6 lid 7 van de algemene leveringsvoorwaarden.
Op al de in opdracht van de klant gemaakte of volgens afwijkende dan wel volgens speciale specificaties of volgens de wensen dan wel zijnde niet volgens de standaard specificaties gemaakte producten dan wel in opdracht van de klant afgestemde diensten of speciale bestellingen, hanteren EWK de standaard regel, Geen geld terug garantie. De reden van dit afwijkende regelement is, dat speciaal door EWK en op verzoek van de klant gemaakte of op de wensen van de klant afgestemde producten dan wel op de klant afgestemde maatwerk diensten, dan wel voor of namens de klant bestelde producten, voor EWK niet meer geschikt zijn voor de verkoop als zijnde en vallende onder een standaard product.
De producten die onder dit regelement vallen, kunt u in de prijslijst herkennen aan dit Waarschuwings symbool

Door uw gebruik van de EWK -Shop, betekent dat u onze Algemene bestel- leveringsvoorwaarden accepteert.
Terug naar boven

REPARATIE

Voorkom onnodige kosten

Bij elk product is een duidelijke gebruiker handleiding aanwezig.
Wij raden u aan de gebruiker handleiding zorgvuldig door te lezen, alvorens u verzoekt om een Reparatie.
Uit ervaring weten wij dat 98% van de vragen, met behulp van de gebruiker handleiding kan worden opgelost !

Levering en installatie
EWK, begrijpt hoe belangrijk het is om te zorgen dat de klant zonder zorgen gebruik kan blijven maken van zijn gekochte apparatuur. Daarom heeft EWK een eigen en vakkundige technische-dienst. Hiermee bied EWK, in tegenstelling tot de meeste andere internet winkels, u als klant de unieke mogelijkheid om de bij EWK gekochte apparatuur, bij u thuis te laten installeren en deze apparatuur door EWK te laten onderhouden. Het door EWK bij u thuis laten installeren, gaat volgens een vergoeding op basis van arbeidsloon. Onze arbeidsloon bestaat uit een vast uur-tarief en wordt ten alle tijden per hele uren aan u als klant doorberekend, tenzij vooraf schriftelijk met u als de klant en in overleg met EWK anders is overeengekomen / afgesproken.

Beschadiging Verpakking
Pakketten met een dusdanig beschadigde verpakking dat redelijkerwijs mag worden aangenomen dat de inhoud ook schade heeft opgelopen, mogen en behoren geweigerd te worden tijdens het in ontvangst nemen. Controleer bij twijfel hierover de inhoud gezamenlijk met de bezorger.

Vermissing, niet compleet & DOA
De koper verplicht zich er toe de inhoudelijke van de verpakking direct te controleren en wanneer de inhoud is beschadigd als mede verschillen in hoeveelheid, gewicht, samenstelling of kwaliteit tussen de afgeleverde producten en de daarvoor op de orderbevestiging en/of factuur gegeven beschrijving,
moet koper dit uiterlijk binnen 24 uur na levering schriftelijk of via email aan EWK te melden.

Uw controle direct bij aflevering
De koper is verplicht de producten onmiddellijk na aankomst op de plaats van bestemming of, indien dit eerder is, na ontvangst door hemzelf of door een in zijn opdracht handelende derde, nauwkeurig te (doen) inspecteren. Eventuele reclames over gebreken aan de producten die zijn te wijten aan materiaal of fabricage fouten, moeten uiterlijk binnen zeven (7) kalenderdagen na aankomst van de producten schriftelijk of via email aan EWK worden gemeld.
Gebreken, die redelijkerwijs niet binnen de bovengestelde termijn hadden kunnen worden geconstateerd,
moeten onmiddellijk na constatering en uiterlijk binnen veertien (14) kalenderdagen na aankomst van de producten schriftelijk of via email aan EWK worden gemeld.

Onderzoek kosten
- Bij elk product is een duidelijke gebruikers handleiding aanwezig.
- Alvorens u verzoekt om een Reparatie, raden wij u aan de gebruikers handleiding zorgvuldig door te lezen.
- Uit ervaring weten wij dat 98% van de vragen of problemen, hiermee kan worden opgelost.
- Indien uw probleem wordt veroorzaakt door een bedien of door een gebruikers fout, berekenen wij altijd Minimaal 30,00 voor de onderzoek kosten
  en daar bij komt de retour-portikosten naar uw adres.
- De onderzoek kosten en de portikosten, moeten door koper per vooruitbetaling worden voldaan.
- Indien de onderzoek kosten door koper niet per vooruitbetaling worden voldaan, kunnen wij uw aanvraag niet in behandeling nemen.
- Indien de reparatie conform de garantie voorwaarden, vervallen de onderzoek kosten.

REPARATIE TERMIJN
Onder de standaard garantie vallen gebreken aan de producten die zijn te wijten aan materiaal of fabricage fouten.
Om consument koper een snelle garantie afhandeling aan te kunnen bieden, heeft EWK afspraken gemaakt met zijn fabrikanten, de reparateur of een servicedienst.
- De beoordeling en garantie afhandeling wordt volledig verzorgt door de fabrikant, de reparateur, de servicedienst.
- De doorloop periode is gemiddeld 14 tot 20 werkdagen maar tijdens de vakantie periode of feestdagen dan kan de periode langer zijn.
- EWK is geen partij bij de beoordeling en afhandeling van een reparatie.
- EWK kan geen enkele invloed uitoefenen op de duur van een reparatie.


Door uw gebruik van de EWK -Shop, betekent dat u onze Algemene bestel- leveringsvoorwaarden accepteert.
Terug naar boven

REPARATIE AANVRAAG

Klantnummer of Klant-ID
Voor het aanmelden van een Reparatie of Retour, heeft u Altijd uw Klantnummer nodig. Het Klantnummer staat op uw Factuur en tijdens uw aankoop, heeft u de factuur via email ontvangen.

Voorkom onnodige kosten
Bij elk product is een duidelijke gebruiker handleiding aanwezig.
Wij raden u aan de gebruiker handleiding zorgvuldig door te lezen, alvorens u verzoekt om een Reparatie.
Uit ervaring weten wij dat 98% van de vragen, met behulp van de gebruiker handleiding kan worden opgelost !

Controle voor acceptatie
Voor het waarborgen van een zorgvuldige en correcte garantie en/of reparatie afhandeling, vragen wij u altijd om een aantal minimale gegevens.
Uw klantnummer zit gekoppeld aan het Serienummer, het imei nummer, het Sleutel nummer of de PID / BAR code.
Via deze nummer combinatie gaan wij controleren of het product bij EWK is gekocht.
Uw klantnummer kunt u vinden op uw factuur of kassabon
Serie nummer van product Kunt u vinden op het product
GSM iMEi nummer Kunt u vinden op het product
Sleutel nummer Kunt u vinden op product en/of het sleutel label
PiD Code Kunt u vinden op de sticker op het product
Indien u de gevraagde gegevens niet volledig kunt of niet wil overleggen, kunnen wij tot onze spijt uw aanvraag niet in behandeling nemen.

Service en Reparatie
Voor Help van een Service-Afdeling en ook voor de Garantie afhandeling via de fabrikant, staan hieronder de contact gegevens.
De Service-Afdeling zijn gespecialiseerd in uw telefoon toestel en kunnen u voorzien van vakkundige informatie en hulp tijdens uw installatie.
Binnen de garantie periode, kan de service afdeling zorgen voor snelle omruiling en/of reparatie van uw telefoon toestel.
In de meeste gevallen, heeft u binnen enkele dagen een werkend toestel terug ontvangen.

Aanvraag van Reparatie
- Al onze producten worden voor verzending door EWK zorgvuldig getest en gecontroleerd op juiste werking.
- De pakjes worden per post naar u verzonden en u moet als eerste controleren of het product in goede staat bij u is aangekomen.
- Nadat u het product heeft uitgepakt, sluit u het product conform de instructies uit de gebruiksaanwijzing aan en u controleert vervolgens
  of het product goed functioneert zoals de spraak, het geluid het nummerkiezen of de video beelden.
- Problemen die na of tijdens het uitpakken en tijdens uw eigen controle op juiste werking van het product door u worden geconstateerd,
  deze
dient u binnen 24 uur bij voorkeur via email aan ons te melden. Nadat wij uw bericht hebben ontvangen, gaan wij via de email
  of via telefonisch contact met u in overleg om uw probleem op te lossen.
- Problemen die zich voordoen
Na 5 dagen en binnen de garantie periode, deze dient u zelf aan te melden bij de service en garantie
  afdeling van de fabrikant van uw product en het adres of telefoonnummer kunt u vinden in de gebruiksaanwijzing van uw product en op
  deze pagina onder de rubriek Service & Garantie op verzoek kan deze gegevens door ons aan u worden verstrekt.
- Zonder onze schriftelijke toestemming, accepteren wij geen retour zendingen zoals rembours of aangetekende pakketjes.
- Niet aangekondigde of door ons vooraf goedgekeurde RMA / RETOUR zendingen, sturen wij retour naar de afzender.

Verzenden van Reparatie
Reparaties worden uitsluitend geaccepteerd en in ontvangst genomen wanneer de zending vooraf en schriftelijk zijn aangemeld en wanneer er is voldaan aan deze voorwaarden.
De Niet vooraf aangemelde Reparatie zending, gaan zonder pardon retour naar de afzender.

1- Alle kosten voortvloeiend uit het niet voldoen aan deze voorwaarden worden verhaalt op de afzender.
2 - De reparatie moet voorzien zijn van een Duidelijke klacht omschrijving.
3 - Indien de waarde, de restwaarde of de aanschafprijs van het product
lager is dan 30,00, zijn de reparatie kosten hoger dan de waarde van het product.
4 - Het product dient degelijk verpakt en bij voorkeur in een doosje, terug gestuurd te worden.
5 - Het doosje moet duidelijk voorzien zijn van het REPARATIE nummer.
6 - Het doosje moet duidelijk voorzien zijn van een afzender.
7 - De zending dient u per POSTNL en Aangetekend te versturen.
8 - De kosten van de retour zending, komen geheel voor rekening van de koper.
9 - De kosten van de retour zending herroepingsrecht inzake de afkoelingsperiode, komen geheel voor rekening van de koper.
10 - De kosten van het terugzenden wegens defect en/of garantie afhandeling en/of reparatie, komen geheel voor rekening van de koper.
11 - De kosten van het terugzenden wegens door koper gemaakte fout(en) in zijn bestelling, zijn geheel op kosten van de koper.
12 - Afwijkingen van deze voorwaarden kunnen leiden tot een verminderde restitutie, waarbij alle onkosten die gepaard zijn met deze afwijkingen
  zullen worden verhaald op de afzender en tevens is de koper 5,00 aan administratiekosten / behandelingskosten verschuldigd aan het bedrijf.
13 - De volledige wets artikelen en omschrijvingen kunt u lezen in onze algemene bestel- en leveringsvoorwaarden.
Heeft u de Complete verpakking dan volgt er omruil voor nieuw product
Zonder de complete verpakking reparatie + kosten voor verpakken en retour verzenden

Onderzoek kosten
- Bij elk product is een duidelijke gebruikers handleiding aanwezig.
- Alvorens u verzoekt om een Reparatie, raden wij u aan de gebruikers handleiding zorgvuldig door te lezen.
- Uit ervaring weten wij dat 98% van de vragen of problemen, hiermee kan worden opgelost.
- Indien uw probleem wordt veroorzaakt door een bedien of door een gebruikers fout, berekenen wij altijd Minimaal 30,00 voor de onderzoek kosten
  en daar bij komt de retour-portikosten naar uw adres.
- De onderzoek kosten en de portikosten, moeten door koper per vooruitbetaling worden voldaan.
- Indien de onderzoek kosten door koper niet per vooruitbetaling worden voldaan, kunnen wij uw aanvraag niet in behandeling nemen.
- Indien de reparatie conform de garantie voorwaarden, vervallen de onderzoek kosten.

REPARATIE TERMIJN
Onder de standaard garantie vallen gebreken aan de producten die zijn te wijten aan materiaal of fabricage fouten.
Om consument koper een snelle garantie afhandeling aan te kunnen bieden, heeft EWK afspraken gemaakt met zijn fabrikanten, de reparateur of een servicedienst.
- De beoordeling en garantie afhandeling wordt volledig verzorgt door de fabrikant, de reparateur, de servicedienst.
- De doorloop periode is gemiddeld 14 tot 20 werkdagen tijdens de vakantie periode kan de periode uitlopen.
- EWK is geen partij bij de beoordeling en afhandeling van een reparatie.
- EWK kan geen enkele invloed uitoefenen op de duur van een reparatie.

Service contract
Alleen gelijktijdig met de plaatsing en aflevering van de door EWK geleverde en door EWK geinstalleerde apparatuur, is er een mogelijkheid om voor de duur van minimaal 12 maanden, een service-contract bij EWK af te sluiten. Een van de grote voordelen van het service contract is, dat defecte apparatuur kosteloos door ons worden vervangen voor hetzelfde of een gelijkwaardig apparatuur en mits bij ons voorradig. Het service-contract bestaat uit een vaste vergoeding per 12 maanden en welke jaarlijks vooraf moet worden voldaan en dit service-contract kan door u als klant jaarlijks worden verlengt. Indien u van dit service contract gebruik wil maken, kunt u voorafgaande aan uw opdracht of aankoop, telefonisch informeren naar de mogelijkheden voor het afsluiten van een service-contract en wat in uw geval daarvoor de jaarlijkse vergoeding zal zijn.

EWK geeft uitsluitend en alleen service en garantie op de bij EWK gekochte producten, rand- apparatuur en diensten.

Reparatie aanvraag binnen de garantie periode
KLIK HIER VOOR REPARATIE FORMULIER
Door uw gebruik van de EWK -Shop, betekent dat u onze Algemene bestel- leveringsvoorwaarden accepteert.
Terug naar boven

ACCU - ACCU LADERS & ADAPTERS

ACCU of ACCU-LADER

- Accu en/of batterij zijn een verbruiksartikel en gedurende het gebruik, ontstaat er slijtage aan de accu of de batterij.
- Levensduur van Batterijen / accu is slechts een indicatie en consument koper kan geen enkel recht doen gelden.
- Accu of Batterij, zijn verbruik artikelen en vallen Niet onder de garantie.
- Accu-lader of Adapter, zijn verbruik artikelen en vallen Niet onder de garantie.
- Voor de accu of de acculader en/of adapter hanteren EWK een omruil regeling
  van maximum dertig (30) dagen Na de eerste aankoop datum, dan is de vervanging op basis van de kostprijs en daarbij komen de portikosten.
- Wanneer de accu langer dan dertig (30) dagen Na de eerste aankoop datum door koper in gebruik is geweest,
  valt deze buiten de omruil regeling en kan de koper een nieuwe accu bestellen.
- Het is voor de koper en Na de eerste aankoop datum, slechts (eenmalig) 1x mogelijk om gebruik te kunnen maken van de omruil regeling
  voor vervanging van de accu of acculader.
- Garantie is persoonlijk en Niet overdraagbaar aan derden.

NIEUWE ACCU
Voor nieuwe of vervang accu binnen de garantie periode, kunt u contact opnemen met het service center of u kunt een nieuwe accu bestellen in de webshop.
LiON ACCU GEBRUIKSAANWIJZING
Accu en/of batterij zijn een verbruiksartikel en gedurende het gebruik, ontstaat er altijd slijtage aan de accu of de batterij.
Gebruik bij eerste aanschaf van nieuwe accu, moet u de accu 3x opladen en 3x ontladen voordat de accu zijn volledige capaciteit heeft.
Binnen de termijn van 6 maanden, moet de accu en na regelmatig opladen zijn maximale capaciteit blijven behouden.
Gebruik langer dan 6 maanden dan zal door slijtage de capaciteit van de accu af gaan nemen.
De totale levensduur van een nieuwe accu wordt heel sterk beinvloed door het gebruik in de eerste 2 weken na aankoop.
Hieronder staat een advies om uw accu zolang als mogelijk in goede conditie te houden.

Vanwege hun hoge energie dichtheid, worden Lithium-ion accu's tegenwoordig steeds vaker in consumenten elektronica gebruikt.
Er kleven echter ook een paar nadelen aan dit type accu.
Omdat er een regelsysteem aan gekoppeld moet zijn, is dit type accu vaak specifiek voor een apparaat gemaakt,
dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld nikkel-metaal hydride-accu's ( NiMH ).
Het regelsysteem controleert de spanning, om een te diepe ont-lading van de accu te voorkomen.
Diepe ontlading gebeurt,
wanneer de accu tijdens het gebruik veel te leeg is geraakt of ongebruikt heeft gelegen zonder regelmatig op te laden.
Een te diepe ontlading heeft interne beschadiging van de accu tot gevolg.
Het regelsysteem zorgt ervoor dat de stroomvoorziening wordt gestopt wanneer de interne accu spanning te laag is geworden.
Een ander nadeel is, dat de Li-ion accu continu zijn capaciteit verliest, ook als de telefoon of de accu niet wordt gebruikt !
Dit verlies is groter bij hogere temperaturen en het afbraak proces wordt versterkt wanneer de accu volledig is opgeladen.
Accu capaciteit
750 mAh gemiddelde spreektijd van 60 minuten = 2x 30 minuten = 4x 15 minuten = 10x 5 minuten
na deze periode is de accu leeg en moet deze worden opgeladen
gemiddelde standby tijd van 2 dagen is 2x 24 uren zonder / niet telefoneren
na deze periode is de accu leeg en moet deze worden opgeladen
1000 mAh gemiddelde spreektijd van 100 minuten = 3x 30 minuten = 5x 15 minuten = 15x 5 minuten
na deze periode is de accu leeg en moet deze worden opgeladen
gemiddelde standby tijd van 3 dagen is 3x 24 uren zonder / niet telefoneren
na deze periode is de accu leeg en moet deze worden opgeladen
1200 mAh gemiddelde spreektijd van 120 minuten = 4x 30 minuten = 6x 15 minuten = 20x 5 minuten
na deze periode is de accu leeg en moet deze worden opgeladen
gemiddelde standby tijd van 4 dagen is 4x 24 uren zonder / niet telefoneren
na deze periode is de accu leeg en moet deze worden opgeladen
Capaciteit verlies bij laden en ontladen is afhankelijk van de omgevings temperatuur
0 °C 6% capaciteit verlies
25 °C 20% capaciteit verlies
30 °C lichaam temperatuur 30% capaciteit verlies
40 °C lichaam temperatuur 35% capaciteit verlies
60 °C binnen 3 maanden 40% capaciteit verlies
Accu gebruik en het GSM netwerk
Bij een slecht bereik schakelt de GSM telefoon automatisch over op een hoog zend vermogen
Door een hoog zend vermogen is de accu ook veel sneller leeg.
Voorbeeld: in een gebouw, in een Bosrijk omgeving, op de Camping, op het IJsselmeer, de Grens gebieden en ook bij een slecht netwerk.
Voor beste netwerk adviseren wij om gebruik te maken van KPN of VODAFONE.
Samenvatting
LiOn accu verliest altijd capaciteit / lading ook als de telefoon of de accu niet wordt gebruikt
LiOn accu verliest altijd capaciteit afhankelijk van de omgevings-temperatuur
LiOn accu bij te diepe ontlading dan gaat de accu defect
Standby tijd is ook afhankelijk van het GSM netwerk
Spreek tijd is mede afhankelijk van het GSM netwerk en waar u bent
LiOn accu capaciteit slijt door het gebruik
ATTENTIE: De accu mag niet helemaal worden ontladen, omdat de batterij dan onherstelbaar kan worden beschadigd.
Terug naar boven

ONDERHOUD EN VERZORGING

Onderhoud van kettingen en sloten

Zoals bij uw scooter of motorfiets, heeft ook uw motorfietsslot op zijn tijd een beetje onderhoud nodig
Om Lock Pickers het leven beetje moeilijker te maken, zit er in een slot een aantal ringen en tijdens het inbrengen van de sleutel, worden deze ringen op zijn plaats geduwd.
Door Vuil, Stof of Oxidatie kan na verloop van tijd de sleutel wat moeizamer de ringen wegduwen.
Een gouden tip in deze zaak is,
om regelmatig het slot even schoon te blazen en te voorzien van aantal drupjes nieuwe olie.
Motorfietsalarm heeft een eigen en vakkundige technische-dienst. Hiermee bieden wij , in tegenstelling tot de meeste andere internet winkels, u als klant de unieke mogelijkheid om de bij motorfietsalarm gekochte sloten, door ons te laten onderhouden.
Het door motorfietsalarm laten schoonmaken, gaat volgens een vergoeding op basis van arbeidsloon. Onze arbeidsloon bestaat uit een vast uur-tarief en wordt ten alle tijden per hele uren aan u als klant doorberekend, tenzij vooraf schriftelijk met u als de klant en in overleg met motorfietsalarm anders is overeengekomen / afgesproken.

Terug naar boven

RETOUR BINNEN BEDENKTERMIJN

Klantnummer of Klant-identificatie nummer
Conform de europese wet op de privacy mogen wij geen namen bewaren en om die reden, krijgt elke klant een eigen klant nummer.
Voor het aanmelden van een Reparatie of Retour, heeft u Altijd uw eigen Klantnummer nodig.
Het Klantnummer staat op uw Factuur en tijdens uw aankoop en in de 3e stap van het bestel proces, daar heeft u de factuur of kassabonl ontvangen.


Aankoop verzegeling vanaf 2014
Alle dozen en/of verpakking(en) zijn voorzien van een aankoop verzegeling - Warranty Void.
Indien u de aankoop verzegeling heeft verbroken, kan het product niet meer retour worden gezonden.

Eigendom en de overdracht bij achteraf betalen
Zodra u de factuur volledig heeft betaald, dan wordt of is het product uw eigendom,
Indien u niet of niet volledig heeft betaald, dan blijft het product eigendom van de ondernemer,
Indien u niet of niet volledig heeft betaald, mag u het product beslist
Niet in gebruik nemen.
Neemt u het product toch in gebruik, dan vervalt het recht op retour of worden er kosten in mindering gebracht op de restitutie.

Medische en thuis zorg producten
Om reden van hygiene of besmetting gevaar, kunnen door u gebruikte zorg producten niet retour gezonden worden zoals:
SOS zorg of valarm pols SOS knop, hoor hulp middelen zoals hoofd en oordopjes, polsband bloeddruk en thermometers,
incontinentie producten, huidverzorging producten, massage producten, lees-hulpmiddelen.

Controle voor acceptatie
Voor het waarborgen van een zorgvuldige en correcte Retour afhandeling, vragen wij u altijd om een aantal minimale gegevens.
Uw klantnummer zit gekoppeld aan het Serienummer, het imei nummer, het Sleutel nummer of de PID / BAR code.
Via deze nummer combinatie gaan wij controleren of het product bij EWK is gekocht.
Uw klantnummer kunt u vinden op uw factuur of kassabon
Serie nummer van product Kunt u vinden op het product
GSM iMEi nummer Kunt u vinden op het product
Sleutel nummer Kunt u vinden op product en/of het sleutel label
PiD Code Kunt u vinden op de sticker op het product
Indien u de gevraagde gegevens niet volledig kunt of niet wil overleggen, kunnen wij tot onze spijt uw aanvraag niet in behandeling nemen.

Verpakkings materiaal bewaren
Om de retour binnen de bedenktermijn soepel te laten verlopen bent u wettelijk verplicht om zorgvuldig om te gaan met de verpakking van het product.
Het is bovendien verstandig om gedurende de gehele garantie periode de volledige verpakking en de aankoopbon zorgvuldig te bewaren.
Bij een technisch gebrek binnen de garantie periode, zal een omruiling met complete verpakking veel sneller en soepeler verlopen.

Bedenktermijn
Wanneer de consument kopergebruik wenst te maken van zijn herroepingsrecht is hij verplicht dit binnen veertien (14) kalenderdagen, na ontvangst van het product, kenbaar te maken aan de ondernemer. Het kenbaar maken dient de consument koper te doen middels het modelformulier of het retour formulier ( wij controleren altijd het serienummer van het product ). Nadat de consument koper kenbaar heeft gemaakt gebruik te willen maken van zijn herroepingsrecht dient de consument koper het product binnen veertien (14) kalenderdagen retour te sturen. De consument koper dient te bewijzen dat de geleverde zaken tijdig zijn teruggestuurd, bijvoorbeeld door middel van een bewijs van verzending. Consument koper heeft het recht uw bestelling tot 14 kalenderdagen na ontvangst opgave van reden te annuleren. Consument koper heeft na annulering nogmaals 14 kalenderdagen om uw product retour te sturen. Consument koper krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief de door consument koper betaalde verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor het retourzenden van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten voor ophalen of verzenden en volgens POSTNL tarieflijst per verzekerd vervoer, bedragen circa 13,95 per pakket. Indien consument koper gebruik maakt van zijn herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen.Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terug storten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Wanneer de consument gebruik wenst te maken van zijn herroepingsrecht is hij verplicht dit binnen veertien (14) kalenderdagen, na ontvangst van het product, kenbaar te maken aan de ondernemer. Het kenbaar maken dient de consument te doen middels het modelformulier. Nadat de consument kenbaar heeft gemaakt gebruik te willen maken van zijn herroepingsrecht dient de klant het product binnen veertien (14) kalenderdagen retour te sturen. De consument dient te bewijzen dat de geleverde zaken tijdig zijn teruggestuurd, bijvoorbeeld door middel van een bewijs van verzending.
- Consument koper is een natuurlijke persoon die niet handelt in de uitoefening van beroep of bedrijf en een overeenkomst op afstand aangaat met de ondernemer,
- Bedenktermijn is uitsluitend en alleen bedoeld om de consument koper te beschermen tegen impulsieve aankopen.
- Bedenktermijn is dus - Niet bedoeld - om producten uit te mogen testen.
- Bedenktermijn is ook - Niet bedoeld - om te kunnen beoordelen of de gebruik's vriendelijkheid / nuttigheid van het product aan de wensen van de koper voldoet.
- Indien u een product wil proberen of een Aankoop op Proef,  moet u dit VOOR de aankoop en schriftelijk bij EWK aanvragen.
- Bij retour zending conform de bedenktermijn dienen alle bij aflevering aanwezig zijnde toebehoren, mee retour gezonden te worden zoals

- U moet het product weer inpakken en zoals u het product heeft ontvangen.
- De originele Aankoop Bon,
- Het product zelf,
- Compleet en onbeschadigde verpakking,
- Alle interne en externe verpakingmateriaal,
- Alle meegeleverde documenten ( garantie bewijs, gebruiksaanwijzing )
- Alle Aansluitmaterialen zoals kabels + stekers+ Adapters.
- Display folie en display bescherming.
- Het product moet door weer als nieuw verkoopbaar zijn.
Binnen bedenktermijn van 14 kalenderdagen Restitutie Aankoop bedrag indien compleet, ongebruikt product moet als nieuw verkoopbaar zijn
Buiten de bedenktermijn en binnen 15 dagen Re-stock vergoeding 20,00 of 35% van het aankoop bedrag voor ontsmetting - compleet maken - her verpakken
Buiten de bedenktermijn en binnen 30 dagen Re-stock vergoeding 30,00 of 50% van het aankoop bedrag voor ontsmetting - compleet maken - her verpakken
Buiten de bedenktermijn en binnen 60 dagen Re-stock vergoeding 60,00 of 80% van het aankoop bedrag voor ontsmetting - compleet maken - her verpakken
Buiten de bedenktermijn en binnen 90 dagen Re-stock vergoeding 90,00 of 90% van het aankoop bedrag voor ontsmetting - compleet maken - her verpakken
Buiten de bedenktermijn en binnen 120 dagen Re-stock vergoeding 120,00 of 120% van het aankoop bedrag voor ontsmetting - compleet maken - her verpakken
Buiten de bedenktermijn en binnen 160 dagen Re-stock vergoeding 160,00 of 160% van het aankoop bedrag voor ontsmetting - compleet maken - her verpakken
Buiten de bedenktermijn Kan product Niet meer retour
Niet meer compleet Kan product Niet meer retour
Product is door consument gebruikt Kan product Niet meer retour

Retour binnen bedenktermijn
- Het product moet ten alle tijden en - binnen de periode van de bedenktermijn - door EWK zijn terug ontvangen, tenzij voor aankoop anders is overeen gekomen.
- Retour binnen de bedenktermijn moet u vooraf aanmelden via het retour formulier.
- Retour kosten van 13,95 per POSTNL verzekerde zending en deze zijn geheel voor rekening van consument koper.
- Retour binnen de bedenktermijn moet u vooraf aanmelden via het retour formulier.

Laag aankoop bedrag
Als de waarde, de restwaarde of de aanschafprijs van het product een laag aankoopbedrag heeft dan zijn de retour verzendkosten altijd hoger dan het restitutie bedrag.
Indien de aanschafprijs van het product een lage waarde heeft, dan berekening wij 5,00 voor Re-stock kosten.

Bedenktermijn is geen gebruik termijn
Zoals is de wet koop op afstand staat vermeld, is de bedenktermijn geen gebruik en ook geen test termijn. Indien het product tijdens de bedenktermijn door u is gebruikt, dan is het product niet meer als nieuw verkoopbaar en mogen wij een waarde vermindering toepassen.
Bijvoorbeeld: u koopt een fondueset en vervolgens gaat u deze gebruiken of testen om een groot en gezellig familie diner te organiseren

Waardevermindering
U heeft het product gebruikt of zend het product gedeeltelijk of beschadigd terug naar verkoper en op dat monent zal verkoper en na redelijkheid en billijkheid de waardevermindering verrekenen. met het restitutie bedrag. Dit is niet van toepassing wanneer de waardevermindering is veroorzaakt door het controleren of in ontvangst nemen van het product, zoals u bijvoorbeeld ook in een winkel zal doen.
U kunt als consument koper zelf en eenvoudig het risico op de waardevermindering voorkomen
door het product niet in gebruik te nemen en niets met het product te doen dat de waarde van het product negatief kan beïnvloeden.
Na retourneren moet het product door verkoper weer als nieuw verkoopbaar zijn.


Aanvraag van Retour
- Al onze producten worden voor verzending door EWK zorgvuldig getest en gecontroleerd op juiste werking.
- Na deze controle worden alle verpakkingen voorzien van een
Aankoop verzegeling.
- De pakjes worden per post naar u verzonden en u moet als eerste controleren of het product in goede staat bij u is aangekomen.
- Nadat u het product heeft uitgepakt, sluit u het product conform de instructies uit de gebruiksaanwijzing aan en u controleert vervolgens
  of het product goed functioneert zoals de spraak, het geluid het nummerkiezen of de video beelden.
- Problemen die na of tijdens het uitpakken en tijdens uw eigen controle op juiste werking van het product door u worden geconstateerd,
  deze
dient u binnen 24 uur bij voorkeur via email aan ons te melden. Nadat wij uw bericht hebben ontvangen, gaan wij via de email
  of via telefonisch contact met u in overleg om uw probleem op te lossen.
- Problemen die zich voordoen
Na 14 dagen en binnen de garantie periode, deze dient u zelf aan te melden bij de service center
  van de fabrikant van uw product en het adres of telefoonnummer kunt u vinden in de gebruiksaanwijzing van uw product en op
  deze pagina onder de rubriek Service & Garantie op verzoek kan deze gegevens door ons aan u worden verstrekt.
- Zonder onze schriftelijke toestemming, accepteren wij geen retour zendingen zoals rembours of aangetekende pakketjes.
- Niet aangekondigde of door ons vooraf goedgekeurde RETOUR zendingen, sturen wij altijd retour naar de afzender.

Retour zending
Retourzendingen worden uitsluitend door EWK geaccepteerd en in ontvangstgenomen wanneer de zending vooraf en schriftelijk via het RETOUR formulier zijn aangemeld en wanneer er is voldaan aan deze voorwaarden.
De Niet vooraf aangemelde RETOUR zending, gaan zonder pardon retour naar de afzender.

A - Alle kosten voor EWK voortvloeiend uit het niet voldoen aan deze voorwaarden worden verhaalt op de afzender.
B - Indien de waarde, de restwaarde of de aanschafprijs van het product
lager is dan 30,00, zijn de retour kosten hoger dan het restitutie bedrag.
C - AIs het product de verpakking of de inhoud van de verpakking is beschadigd, dan kan deze niet meer worden terug gestuurd.
D - Als het product langer dan
veertien ( 14 ) kalenderdagen in uw bezit is, dan kan deze niet meer worden terug gestuurd.
E - Producten die speciaal en op verzoek van de koper zijn vervaardigd danwel gemaakt of voor de koper zijn besteld,
      worden niet retour genomen er zal geen restitutie op deze producten plaats vinden.
F - Prepay of beltegoed kaarten vallen niet onder dit herroepingsrecht en worden niet retour genomen
      er zal geen restitutie op deze producten plaats vinden.
G - Prepay of beltegoed kaarten, hiervoor wordt altijd en zonder uitzonderingen 15,00 in mindering gebracht op de restitutie.
H - Gebruikte producten uit een Restant / 2e handse of DEMO, Speciale Aanbieding, een Afprijzing, Opruiming, eenmalige verlaagde Aktie-Prijs worden niet retour genomen.
I - Indien koper gebruik sporen op de aan hem geleverde zaken heeft aangebracht, zoals het verbreken van de
Aankoop verzegeling of het openen van
      niet meer te sluiten verpakkingen, het gedeeltelijk dan wel geheel verbruiken van bij de aankoop geleverde prepay beltegoed kaarten,
      beschadigingen, krassen of beschadigingen op de display en op dat moment vervalt zijn recht op reclame.
J - Een onder deze regeling geretourneerd product dient ongebruikt , volledig compleet en in de originele onbeschadigde en met de nog
      aanwezige
Aankoop verzegeling of de nog verzegelde verpakking, terug gezonden te worden.
K - Alle origineel meegezonden documentatie dienen te worden gevoegd bij de retourzending.
L - Het product dient ook degelijk verpakt en bij voorkeur in een doosje, terug gestuurd te worden.
M - Het doosje moet duidelijk voorzien zijn van het RETOUR nummer en ook duidelijk voorzien zijn van een afzender.
N - De kosten van de retour zending, komen geheel voor rekening van de koper.
O - De kosten van de retour zending herroepingrecht inzake de afkoelingsperiode, komen geheel voor rekening van de koper.
P - De kosten van het terugzenden wegens defect en/of garantie afhandeling en/of reparatie, komen geheel voor rekening van de koper.
Q - De kosten van het terugzenden wegens fouten in de adressering en/of weigering, zijn geheel op kosten van de koper.
R - De kosten van het terugzenden wegens door koper gemaakte fout(en) in zijn bestelling, zijn geheel op kosten van de koper.
S - Indien het product niet conform de voorwaarden van EWK is ontvangen dan wordt het aankoopbedrag niet gerestitueerd.
      Het product blijft eigendom van Koper welke verplicht is haar eigendom binnen twee weken af te halen.
      Op verzoek kan het product ook worden bezorgd.
T - Nadat de koper van EWK een RETOUR nummer heeft ontvangen, dient de retourzending zo snel als mogelijk
      maar uiterlijk Binnen de bedenktermijn door EWK te zijn terug ontvangen.
U - Alleen wanneer er volledig aan de voorwaarden van dit artikel is voldaan, zal er een restitutie worden gedaan.
      De restitutie zal z.s.m. worden uitgevoerd, doch uiterlijk Binnen dertig ( 30 ) werkdagen   en na retour ontvangen van de goederen.
V - Afwijkingen van deze voorwaarden kunnen leiden tot een verminderde restitutie, waarbij alle onkosten die gepaard zijn met deze afwijkingen
      zullen worden verhaald op de afzender en tevens is de koper 5,00 aan administratiekosten / behandelingskosten verschuldigd aan het bedrijf.
X - Zending voor REPARATIE dient u met POSTNL en per aangetekende post te verzenden
Y - Zending voor BEDENKTERMIJN en conform her-roeping dient u met POSTNL en per verzekerde post te verzenden.
Z - Consument koper is een natuurlijke persoon die niet handelt in de uitoefening van beroep of bedrijf en een overeenkomst op afstand aangaat met de ondernemer,
     
De volledige wets artikelen en omschrijvingen kunt u lezen in onze algemene bestel- en leveringsvoorwaarden.

Ruiling van een product
Voor uw Attentie
: Wij bieden geen mogelijkheid om zonder onze toestemming producten te mogen proberen ( Zie onder Aankoop op Proef ).
- Een ruiling van een product op verzoek van de koper consument, wordt behandeld zoals vermeld onder Retouren en conform de algemene voorwaarden.
- Een ruiling wordt afgehandeld als een nieuwe bestelling met berekenen van de verpakking en de portikosten.
Leveringsvoorwaarden op speciale producten of speciale diensten
Producten welke in opdracht van de klant en met afwijkende specificaties of producten welke door EWK speciaal voor de klant worden gefabriceerd of in opdracht van de klant door EWK worden samengesteld danwel in opdracht van de klant worden besteld,
op al deze producten hanteren EWK afwijkende garantie bepalingen of afwijkende aankoop voorschriften conform artikel 6 lid 7 van de algemene leveringsvoorwaarden.
Op al de in opdracht van de klant gemaakte of volgens afwijkende danwel volgens speciale specificaties of volgens de wensen danwel zijnde niet volgens de standaard specificaties gemaakte producten danwel in opdracht van de klant afgestemde diensten of speciale bestellingen, hanteren de standaard regel, Geen geld terug garantie. De reden van dit afwijkende regelement is, dat speciaal door EWK en op verzoek van de klant gemaakte of op de wensen van de klant afgestemde producten danwel op de klant afgestemde maatwerk diensten, danwel voor of namens de klant bestelde producten, voor EWK niet meer geschikt zijn voor de verkoop als zijnde en vallende onder een standaard product.
De producten welke onder dit regelement vallen, kunt u in de prijslijst herkennen aan dit Waarschuwings symbool en tekst
RETOUR INSTRUCTIE
aankoop verzegeling van de doos mag NIET verbroken zijn
product moet als nieuw verkoopbaar zijn
product moet binnen de bedenktermijn in ons bezit zijn
retour altijd aanmelden via   dit retour formulier
product moet nog in de originele verpakking
product verzenden in een overdoos
op de overdoos moet uw RMA nummer
op de overdoos moet uw afzender staan
zelf verzenden met POSTNL verzekerde zending, deze moet u zelf betalen
retour door koerier afhalen 14,95, deze moet u zelf betalen
aankoop bedrag lager dan 30,00 dan zijn de kosten hoger dan het restitutie bedrag
Zo mag het niet Zo moet het wel
Retour binnen bedenktermijn
KLIK HIER VOOR RETOUR FORMULIER
Door uw gebruik van de EWK -Shop, betekent dat u onze Algemene bestel- leveringsvoorwaarden accepteert.
Terug naar boven

ZICHT ZENDING & AANKOOP OP PROEF

Producten proberen of aankoop op proef
Conform onze Algemene bestel-leveringsvoorwaarden, is er Geen mogelijkheid om de producten uit te mogen proberen.
Onder bepaalde voorwaarden of in bepaalde situaties en uitsluitend en alleen na schriftelijk goedkeuring, geven EWK aan de koper toestemming om gedurende een vooraf schriftelijk vastgelegde en volgens individueel afgesproken periode, onder door EWK op het moment van de transactie te bepalen voorwaarden danwel afspraken, een product te mogen testen (koop op proef). Deze afspraken worden in een aparte overeenkomst en altijd schriftelijk Voor de aankoop tussen EWK en de koper vastgelegd en ook schriftelijke door EWK bevestigt. Indien er geen schriftelijk overeenkomst tussen de koper en EWK bestaat, is het niet mogelijk om producten te mogen testen of om producten uit te proberen. Op de lopende transactie(s), zijn altijd onze algemene voorwaarden van toepassing. U kunt via het Klanten Contact email formulier een gemotiveerde aanvraag indienen om voor koop op proef in aanmerking te mogen komen. Wij bieden tevens een mogelijkheid om hulpmiddelen gedurende een korte periode te huren.

Terug naar boven

RESTITUTIE

Restitutie termijn aankoop bedrag
Geheel Conform de wet koop op afstand wordt een restitutie of terug storting en zonder uitzondering
- pas nadat ondernemer het product heeft terug ontvangen
- pas nadat ondernemer het product heeft gecontroleerd
dan heeft u het bedrag meestal binnen 14 werkdagen terug gestort op uw rekening.


Restitutie aankoop bedrag
Restitutie van het aankoopbedrag is op basis van de staat waarin wij het product van u terug ontvangen.
Als een algemene richtlijn na redelijkheid en billijkheid hanteren wij en met hulp van de onderstaande tabel  
het product moet als nieuw verkoopbaar zijn.

Re-Stock vergoeding
Indien de aanschafprijs van het product lager is dan 30,00, berekening wij 5,00 voor Re-stock kosten.
Het komt spijtig regelmatig voor dat wij producten niet compleet of slordig van de klant retour ontvangen.
Wij moeten de producten vervolgens controleren en her-verpakken zodat product wederom geschikt is voor de verkoop.
Om als bedrijf kostendekkend te kunnen werken, zien wij ons genoodzaakt om in deze voorkomende gevallen minimaal 5,00 en tot een maximum van 25,00 re-stock kosten in rekening te brengen. Vanzelfsprekend doen wij dit in overleg en geven u slechts eenmalig de gelegenheid om het retour gestuurde product als nog compleet te maken.

  - Aankoop verzegeling is door u verbroken,
  - Product is niet juist verpakt of ingepakt,
  - Verzegeling van zakjes is verbroken,
  - Verpakking materiaal ontbreekt,
  - Gebruiksaanwijzing ontbreekt,
  - Display beschermfolie is verwijderd,
  - Doosjes van adapter ontbreekt,
  - Draadklemmen zijn niet aanwezig,
  - Garantiebewijs is niet aanwezig,
  - Andere verpakkingsmaterialen ontbreken,
  - Koffie, Thee, Stift / Pen of ezels oren,
  - Geen aankoopnota bijgesloten,
  - Retour formulier niet na waarheid ingevuld
De staat waarin het product is terug ontvangen Restitutie bedrag
Niet gebruikt, volledig onbeschadigde en nog in de origineel verpakking
Alle geleverde toebehoren zijn aanwezig en is volledig compleet als nieuw in doos
100%
Product is niet meer als nieuw in doos verkoopbaar indien  
Vermissing van toebehoren welke in de linker kolom staan vermeld Minus waardevermindering
   
Product is gebruikt en zonder de originele en / of complete verpakking Minus waardevermindering
Alle percentages zijn exclusief behandelings- en exclusief de portikosten

Door uw gebruik van de EWK -Shop, betekent dat u onze Algemene bestel- leveringsvoorwaarden accepteert.
Klachten of een Probleem worden uitsluitend en conform onze Algemene bestel-leveringsvoorwaarden afgehandeld.
Uitgebreide informatie over het behandelen van klachten , kunt u ook vinden in de Algemene bestel -leveringsvoorwaarden.
Terug naar boven

KLAGEN, MOPPEREN OF EEN SERiEUS PROBLEEM

Afhandeling van een Serieus Probleem

Zoals in ieder bedrijf en daar waar wordt gewerkt, wordt wel eens een fout gemaakt.
Ondanks dat wij onze uiterste best doen om u zo goed mogelijk van dienst te zijn, kan het voor komen dat u niet tevreden bent over een product, over onze levertijd, over onze internetwinkel of over onze service. In dat geval kunt u een klacht bij ons indienen. Hoe de procedure voor de klachtenafhandeling bij EWK is geregeld, kunt u hier lezen.
Op welke manier kunt u een klacht bij ons indienen of een probleem bij ons aanmelden?
Indien u een klacht heeft, laat het ons weten. Alleen dan kunnen wij uw klacht verhelpen en er van leren. Omdat wij heel zorgvuldig met klachten van de klant om willen gaan, kunnen wij tot onze spijt uw klacht of probleem Niet mondeling of telefonisch afhandeling.
U kunt uw klacht bij Voorkeur schriftelijk per brief bij ons indienen. Wij vragen u daarbij om uw probleem vooral Kort en Bondig op te schrijven.
Zodra wij de klacht of probleem van u hebben ontvangen, wordt deze in behandeling genomen en uiterlijk binnen veertien (14) dagen ontvangt u van ons een schriftelijke reactie dat wij uw klacht hebben ontvangen en op welke manier wij uw klacht verder in behandeling gaan nemen.
Binnen een termijn van dertig (30) dagen, komen wij met een passende oplossing. Indien de consument koper weigeren of niet volledig wil meewerking bij het oplossen van een probleem, op dat moment kan uw klacht niet in behandeling worden genomen en leggen wij deze terzijde.

Communicatie tussen de klant en onze medewerkers
De medewerkers van Shop hanteren tijdens de schriftelijke communicatie met de klant, correcte omgangsvormen.
Wij vinden het bijzonder plezierig als onze klanten tijdens hem of haar communicatie, ook correcte omgangsvormen hanteren en waarvoor onze dank.
Conform art.23- lid 2 van onze Algemene voorwaarden:
Indien de consument koper op een niet als normaal geaccepteerde danwel op een algemeen aanvaardbaar niveau communiceert danwel een medewerker
van EWK-Shop of het bedrijf onheus bejegend, is dit voor Shop een reden om op dat moment de communicatie met deze consument koper te beëindigen.

Door uw gebruik van de Shop, betekent dat u onze Algemene bestel- leveringsvoorwaarden accepteert.
Klachten of een Probleem worden uitsluitend en conform onze Algemene bestel-leveringsvoorwaarden afgehandeld.
Uitgebreide informatie over het behandelen van klachten , kunt u ook vinden in de Algemene bestel -leveringsvoorwaarden.
mopperen, vloeken, tieren, smaad, laster of leugens list en bedrog, daar reageren wij niet op
Terug naar boven
PRIVACY BESCHERMING
Uw gegevens delen we alleen met andere partijen als dit echt nodig is voor het afronden van onze dienstverlening. Het gaat dan om de volgende partijen: bezorgpartners, leveranciers en/of reparateurs, onze betaalpartners of IT-dienstverleners. De partijen die van ons toegang krijgen tot je gegevens, mogen deze alleen gebruiken om een dienst te leveren namens ons. Behalve als de partners zelf verantwoordelijk zijn voor het verkrijgen en het beschermen van uw gegevens. Van de Belastingdienst moeten we onze administratie met uw factuur- met betaal- en bestelgegevens 7 jaren bewaren. Echter, dit proberen we zoveel mogelijk anoniem te doen met uw klantnummer + merknaam + serienummer
welke gegevens willen wij van u weten en met wie delen wij uw gegevens en waarom
dit hele verhaal moeten we van de overheid de "juridische gronden" of "gerechtvaardigd belang" noemen
omdat u vandaag de computer heeft aangezet en u op internet mag rondkijken om een product te mogen kopen
tijdens uw bestelling
tijdens het bezorgen
uw retour zending
uw reparatie
uw contact met onze klantbeleving
uw bezoek aan onze website
 
Inloggen u hoeft NOOIT in te loggen u koopt bij ons als GAST
Voorletters is niet verplicht maar het staat wel netjes op het bezorg etiket
Achternaam is niet verplicht maar het jijen of jouwen doen wij niet en zonder een naam, dan is het bezorgen erg lastig
Adres + woonplaats Onze bezorger is geen helderziende en zonder adres en postcode gegevens, dan komt uw bestelling nooit bij u aan
Telefoonnummer is niet verplicht maar wel handig als er echt iets helemaal mis gaat en wij snel moeten handelen
Betaal informatie Betalen dan maken wij gebruik van een beveiligde HTTPS:// betaalomgeving. Wanneer u met iDeal of overboeking betaalt, worden uw gegevens in onze administratie opgeslagen om vervolgens uw betaling aan uw bestelling te kunnen koppelen. Bankrekeningnummer hebben we ook nodig wanneer u centjes terug wil ontvangen.
Uw email adres U ontvang een BEVESTIGING van uw bestelling en een KASSABON met daarin de producten welke u heeft gekocht.
Email wordt ook gebruikt voor reacties van en naar de klantbeleving of voor antwoorden op al uw vragen.
Klantbeleving Uw email wordt ook gebruikt voor reacties van en naar onze klantbeleving en voor antwoorden op al uw vragen.
Nieuwsbrieven wij versturen geen nieuwsbrieven, ongevraagde of reklame email is de grootste ergernis bij consumenten
Aanbiedingen na uw aankoop dan hoort u nooit meer van ons, tot u weer een nieuwe aankoop bij ons doet
Fraude + ip Soms moeten we klantgegevens gebruiken om fraude te onderzoeken, te voorkomen en tegen te gaan. Bij fraude
en om te controleren of u bent wie u zegt dat u bent. In uitzonderlijke gevallen of ernstig verdachte situaties dan moeten we uw gegevens delen met/aan overheidsdiensten. Daar houden wij niet van en ons dringend verzoek, hou het netjes.
Garantie afhandeling
gedurende 24 maanden en alleen voor de garantie afhandeling
van uw aankoop bewaren wij de hiernaast getoonde gegevens
Wij noteren altijd het serienummer van elk product
Bij garantie aanvraag, dan controleren wij altijd deze gegevens
deze gegevens worden indien mogelijk anoniem opgeslagen
zoals op het voorbeeld rechts, is te zien
uw klantnummer 1876543
product serienummer ABCDX - 098765
merknaam FYS
product type nummer 5100
aankoop datum 01 - 01 - 2005
Grote bedrijven op internet die volgen u en zijn op jacht naar uw persoonsgegevens
Wij willen uw persoonlijke gegevens niet bewaren, wat moeten wij er mee?
De meeste gegevens worden na de bedenktijd en uiterlijk na 6 maanden weg gegooid in

Heeft u nog vragen of heeft u klachten over uw gegevens en de bescherming van uw privacy?
Dan kan u schriftelijk middels een brief sturen naar onderstaande adres
Ewk
Postbus 753
2400 AT
Alphen a/d Rijn
Nederland
 
Bescherm uw privacy met deze zoekmachines
Bescherm uw privacy stop dan met berichten op  
 
COOKIES BIJ DE KOFFIE ( de cookie hype )
Indien u GEEN gebruik heeft gemaakt van het winkelmandje, krijgt u GEEN cookie bij de koffie
Om de bestelling van het product in uw brouwser te kunnen onthouden, gebruikt het winkelmandje een tijdelijk cookie bestandje
Dit cookie bestandje is strikt noodzakelijk voor de dienst en functioneren van het winkelmandje
In het tijdeljke cookie bestandje van het winkelmandje staat alleen de product informatie
Na de voltooing van uw bestelling wordt de product informatie in het tijdelijke cookie bestandje, automatisch uit uw brouwser gewist.
cookie van het winkelmandje daarin staat de volgende informatie
Naam van onze shop waar u heeft besteld
Beveiliging sleutel HTTPS:// sc_is_visitor_unique
beveiliging __cfduid
SLnewsessie
NumberOrdered = Order.1
aantal + naam van product + prijs van product
Het cookie bestandje wordt  BESLIST NIET gebruikt voor het weergeven van reklame banners of het tonen van aktie aanbiedingen.
Uw persoonlijke en uw adres gegevens worden
 BESLIST NIET  in een cookie bestandje opgeslagen.
wij gebruiken
GEEN volg cookie
GEEN reklame banner cookie
GEEN aktie aanbieding cookie
GEEN koekies bij de koffie
NIET aan derde verstrekt
Indien u geen gebruik heeft gemaakt van het winkelmandje wordt er GEEN cookie geplaatst
Na de kromme kom-kommers, houdt Brussel zich nu ook bezig met cookies, geen cookies bij de koffie maar cookies in uw brouwser
 
Terug naar boven

Afbeeldingen en illustraties

Alle getoonde afbeeldingen worden door de fabrikant beschikbaar gesteld. Kleur of de uitvoering kan door fabrikant worden aangepast of verbeterd.
In de website getoonde afbeeldingen, illustraties en kleuren kunnen afwijken van het origineel.
De consument koper kan geen enkel recht doen gelden op verschillen in de kleur stelling of de uitvoering.
Terug naar boven

VERGOEDING AANVRAGEN BIJ UW ZORG VERZEKERING

Het is afhankelijk van uw zorgverzekeraar en uw type verzekering, want er zijn mogelijkheden om gebruik te maken van de restitutieregeling. Bovendien is het mogelijk om in aanmerking te komen voor belastingaftrek bijzondere ziektekosten.
Terug naar boven

ZORGWINKELS - VERPLEEG INSTELLING - BEDRIJVEN - ZZP
UW INKOOP VIA ONZE GROOTHANDEL EWKTELECOM
UW PROBLEEM, IS ONZE ZORG

Senioren TelefoonWinkel komt naar u toe
Met ingang van 2010
gaat Seniorentelefoonwinkel het land in voor het geven van Demonstraties in uw eigen verzorgingshuis of in uw eigen Senioren appartement. Informeer vrijblijvend bij onze Klanten Service, naar de mogelijkheden.

Zorgwinkels, de Verpleeginstelling of de Thuiszorg
Speciaal en uitsluitend voor Zorgwinkels, Verpleeginstelling en bedrijven die werkzaam zijn binnen de zorgsector, kan EWK een groot en bijzonder compleet assortiment zorg-producten tegen scherpe prijzen aan u aanbieden.
EWK leveren meestal uit voorraad en binnen 24uur, een totaal concept producten van alle grote en kleine merken.
Als zorgwinkel of als thuiszorg instelling heeft u bij EWK het grote voordeel, dat u alle producten bij een leverancier, kunt kopen.
Informeer vrijblijvend, bij voorkeur even schriftelijk via de fax of email, naar de mogelijkheden.

Aankoop via onze groothandel
Een aantal van onze producten leveren wij tegen groothandelsprijzen aan:
- Zorgwinkels,
- Thuiszorg stichting,
- Verpleeg en zorginstellingen,
- Sector medische dienstverlening,
- Medisch specialist
- Huisartsen
- Fysiotherapeut.
- ZZPer
- Freelancer
- Bedrijven / instellingen
- Wederverkopers

Offertes

Bij uw aankoop van meerdere producten en van het zelfde model of type, mag u voor een prijsafspraak altijd even contact opnemen met onze afdeling verkoop. Wij maken alleen offertes bij installatie van de bij ons gekochte apparatuur. EWK, is een onderneming met korte en duidelijke beleidslijnen, daarom bij ons geen rompslomp van het invullen van aanvraag formulieren of andere overbodige vragen. Bij de aanvraag van offertes en uitsluitend voor bedrijven, willen wij graag weten aan wie wij de offerte moeten richten en vragen wij minimaal om gegevens als uw volledige naam, uw volledig adres, uw woonplaats en telefoonnummer ( geen 06 ). Bij aanvraag door bedrijven voor onze inkoopprijzen en levering op rekening, kunnen wij u in voorkomende gevallen vragen om een Kamer van koophandel en/of uw BTW registratienummer.
Voor onze minimum order bedragen en betalingen, zie ook het hoofdstuk   "OP WELKE MANIER KAN IK BETALEN".  

Aankoop
Klusser, bedrijven, BV, NV, zzp, zelfstandig beroep, stichting, instelling kunnen geen enkel recht op retour doen gelden.
Het recht op retour tussen bedrijven onderling is alleen mogelijk indien tussen beide partijen en voor de aankoop schriftelijk een retour termijn is overeengekomen.

Algemene voorwaarden:
Lees ook even de Algemene leveringsvoorwaarden.

Inloggen voor wederverkopers:
Uw gebruikersnaam
*
Uw wachtwoord
*
Terug naar boven

Disclaimer en © Copyright :
Alle tekst informatie en foto's vallen onder het © Copyright van deze pagina en mogen zonder toestemming of medeweten niet worden overgenomen of gekopieerd.
Bron vermeldingen of links geplaatst op andere paginas, zijn alleen toegestaan na goedkeuring en/of schriftelijke toestemming van onze webmaster.
Bezoek ook de andere winkels Seniorentelefoons Zorgvoorsenioren Alarmvoorsenioren Decttelefoons Voiptelefoons Skypetelefoons EWKTelecom
Motorfietsbeveiliging Motorfietsshop Motorscooters Woningbeveiliging Camperbeveiliging Carkits Racebanen
© Copyright DW&Co Webdesign 2006 - Door uw gebruik van de EWKSHOP internetwinkel, betekent dat u onze Algemene- en bestelvoorwaarden accepteert